Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii medicamente


Anunt de participare numarul 134852/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Enache, Tel. +40 212302980, In atentia: Carmen Enache, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul CMDTAMP-Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima reprezinta achizitiile de medicamente pana la 31.12.2012, iar valoarea maxima cuprinde si primele4 luni ale anului 2013 (incheierea de acte aditionale pentru primele 4 luni ale anului 2013).
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 916, 430.35 si 31, 297, 247.69RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi prin act aditional pentru primele 4 luni din 2013.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 11 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare(valoare totala)=199164.31lei, se depune doar c/v garantiei pentru lotul/loturile ofertat/e; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile);Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; Contul IBAN: RO29TREZ7015005XXX000162;Codul fiscal: 4283325; Trezoreria sector 1 garantia de bune executie = 5% din valoarea contractului fara tva; Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.; Contul IBAN: RO29TREZ7015005XXX000162;Codul fiscal: 4283325; Trezoreria sector 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contracte CASAOPSNAJ, surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Completare formular A)- document inregistrat, semnat, stampilat
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Completare formular B)- document inregistrat, semnat, stampilat
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau subunitatile subordonate care au calitatea de creditor bugetar, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila).-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Completare formular C )- document inregistrat, semnat, stampilat;
-Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69 din OUG 34/2006 (Completare formular D)- document inregistrat, semnat, stampilat;
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-Director General = G-ral Lt. (r ) dr. Serban RADULESCU
-Director Economic = Ec. Danut BULUGU
-Avocat = Dan CIMPOERU
-Presedinte comisie de evaluare = Farm. primar Ileana CUCU
-Membru comisie de evaluare = As. princ. farm. Mariana RADULESCU
-Membru comisie de evaluare = Ec. Carmen ENACHE
-Membru de rezerva in comisia de evaluare = Ing. Cristina MOREANU -Certificat Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuire. (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila).
-Autorizatie de distributie angro, emisa de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor sau/si autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii pentru ofertantii care sunt si producatori(copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 09:00
Locul: Sediul C.M.D.T.A.M.P.-BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt mai multe oferte castigatoare cu preturi egale, se vor solicita noi oferte in plicuri sigilate. Daca in urma reofertarii se obtin iar preturi egale, oferta declarata castigatoare va fi declarata cea care a fost prima depusa la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CMDTAMP-BUCURESTI
Adresa postala: STR. WASHINGTON, NR. 8-10, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 015798, Romania, Tel. +40 212302980, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer