Licitatie Publica - achizitii medicamente
Anunt de participare numarul 8858/05.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CARDIOLOGIE CRAIOVA
Adresa postala: STR. TABACI, NR. 1, CRAIOVA, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA PAUNA, Tel.0251410838, Email: [email protected], Fax: 0251414975
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centrul de Cardiologie Craiova
Adresa postala: strada Tabaci, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Tel.0251.410.838, In atentia: Dir. Adm. Andreea Pauna, Email: [email protected], Fax: 0251.414.975
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul de Cardiologie Craiova
Adresa postala: strada Tabaci, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Tel.0251.410.838, In atentia: Dir. Adm. Andreea Pauna, Email: [email protected], Fax: 0251.414.975
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul de Cardiologie Craiova
Adresa postala: strada Tabaci, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Tel.0251.410.838, In atentia: Dir. Adm. Andreea Pauna, Email: [email protected], Fax: 0251.414.975
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitii medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: beneficiar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente in cantitatiile specificate in caietul de sarcini.
cod CPV 24410000-1, 24420000-4, 24430000-7, 24440000-0, 244450000-3, 24460000-6, 24490000-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 133, 541EUR
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentarea cantitatii pana la nivelul cantitatii maxime si prelungirea contractuluimaxim 4 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 21.340 leiGarantie buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata daca oferta comuna este declarat castigatoare conf. OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, informatii referitoare la personalul tehnic. Autorizatia de punere pe piata a produsului, Aviz de functionare eliberat de MS, Autorizatia din partea producatorului, Certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1086/03.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S21-024634 din 31.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie sau cu OP in contul RO28TREZ2915041XXX000326 deschisla TREZORERIA CRAIOVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecaruiofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Coniliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Cardiologie Craiova
Adresa postala: strada Tabaci, nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Tel.0251.410.838, Email: [email protected], Fax: 0251.414.975
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 11:42