Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII MEDICAMENTE., ACHIZITII MATERIALE SANITARE., ACHIZITII REACTIVI DE LABORATOR., ACHIZITII DEZINFECTANTI., ACHIZITII ALIMENTE, ACHIZITII MATERIALE PT. CURATENIE., ACHIZITII CARBURANTI LUBREFIANTI., ACHIZITII UNIFORME SI ECHIPAMENT, ACHIZITII LE


Anunt de intentie numarul 8961/13.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Adresa postala: STR. CALEA LUI TRAIANNR. 201, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240248, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE STRIGOIU, Tel.0250748001, Email: [email protected], Fax: 0250746989
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII DEZINFECTANTI.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 841, 101RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIIALIMENTE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 727, 496RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIIMATERIALE PT. CURATENIE.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 319, 647RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24500000-9 - Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII CARBURANTI LUBREFIANTI.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 192, 890RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII UNIFORME SI ECHIPAMENT
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 134, 857RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18111000-0 - Imbracaminte pentru personalul medical (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII LENJERIE SI ACCESORII DE PAT
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 70, 319RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
17218000-3 - Lenjerie de spital (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII FURNITURI BIROU
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 112, 504RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29864000-3 - Echipament de birotica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII MASINI, MIJLOACE DE TRANSPORT SI ECHIPAMENTE.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 785, 563RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33190000-8 - Diverse aparate si instrumente medicale (Rev.1)
34130000-7-Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII ALTE ACTIVE FIXE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 206, 723RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29800000-7 - Diverse echipamente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII MEDICAMENTE.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 11, 438, 920RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII MATERIALE SANITARE.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 913, 521RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITII REACTIVIDE LABORATOR.
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 192, 185RON
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
VALABILITATEA CONTRACTULUI-31.12.2008, CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE: CANTITATIILE POT FI MAJORATE SAU MICSORATE IN FUNCTIE DE BUGETUL ALOCAT, NU SE ADMIT OPFERTE ALTERNATIVE, INFORMATII SUPLIMENTARE SE OBTIN LA TELEFON 0250748001, PROCEDURA DE ATRIBUIRE- LICITATIE DESCHISA.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mef.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmsf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2008 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer