Licitatie Publica - achizitii medicamente de uz uman
Anunt de participare numarul 142168/26.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Enache, Tel. +40 212302980, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitii medicamente de uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul CMDTAMP-Bucuresti, str. Washington, nr. 8-10, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 423, 058.77 si 34, 230, 587.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa atribuirii contractelor subsecvente se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor: lunar, trimestrial sau semestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente de uz uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform fisei de date
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 423, 058.77 si 34, 230, 587.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se depune c/v garantiei pentru lotul/loturile ofertate; pentru garantiile de participare depuse in valuta, c/v se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile ; perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile)de la data limita de depunere a ofertelor; forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin (1) din HG 925/2006; Contul IBAN RO29TREZ7015005XXX000162; Cod fiscal 4283325; trezoreria sector 1; completare formular E garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; forma de constituire: conform prevederii art. 90 alin (1) din HG 925/2006; Contul IBAN RO29TREZ7015005XXX000162; Cod fiscal 4283325; trezoreria sector 1; pentru contractele subsecvente a caror valoare fara TVA este sub 130000 eur, iar valabilitatea contractului subsecvent este mai mica de 3 luni, nu se va percepe garantia de buna executie; completare formular H
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contracte CASAOPSNAJ, surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Completare formular A)- document inregistrat, semnat, stampilat;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Completare formular B)- document inregistrat, semnat, stampilat;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau subunitatile subordonate care au calitatea de creditor bugetar, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila);
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Completare formular C )- document inregistrat, semnat, stampilat;
-Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69 din OUG 34/2006 (Completare formular D)- document inregistrat, semnat, stampilat;
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-Director General = G-ral Lt. (r ) dr. RADULESCU-BARBULET SERBAN NICOLAE
-Director Economic = Ec. BULUGU DANUT
-Avocat = CIMPOERU DAN
-Presedinte comisie de evaluare = Farmacist CUCU ILEANA
-Membru comisie de evaluare = Ec. ENACHE CARMEN
-Membru comisie de evaluare = As. RADULESCU MARIANA
-Membri de rezerva in comisia de evaluare = Sef birou achizitii ing. Cristina MOREANU -Certificat Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuire. (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila).
-Autorizatie de distributie angro, emisa de MS prin ANM, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor sau/si autorizatia de fabricatie emisa de MS pentru ofertantii care sunt si producatori (copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 10:00
Locul: sediul CMDTAMP-Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au preturi egale, se va reoferta in plic inchis. Daca si dupareofertare exista preturi egale, se va alege castigatoare oferta care are termenul de valabilitate al produsului in momentul livrarii cel mai mare. Aceasta mentiune inlocuieste prevederile mentionate la pct. IV.4.2, referitoare la reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CMDTAMP-BUCURESTI
Adresa postala: str. Washington, nr. 8-10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015798, Romania, Tel. +40 212302980, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 13:44