Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii prestari servicii personal din U.M 01354 Baia Mare


Anunt de participare numarul 84450/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U. M. 01354
Adresa postala: Bdul.Unirii nr 32 Baia Mare, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Punct(e) de contact: ALIN MARCU, Tel.0262 277009/155, Email: [email protected], Fax: 0262 277008, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii prestari servicii personal din U.M 01354 Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul U.M 01354 Baia Mare, b-dul Unirii nr. 32, cod 430232
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 37 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 525 si 1, 063, 526RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate in functie de necesitatea autoritatii contractante si de asigurarea fondurilor
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de alimentatie publica prin cantine la sediul U.M 01354 Baia Mare in spatiile puse la dispozitia agentului economic de catre unitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mese (reprezentand 35% din norma pe una zi)/om/37 luni: Norma 1=3520 meseNorma 6=74900 meseZile hrana/om/37 luni: Norma 6=2100 zileNorma 11=900 zileSuplimente de hrana /om/zi: Norma 12B=21225 zile, Norma 12D apa=2414 zile, Norma 12Dlapte=2112 zile
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 525 si 1, 063, 526RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 0 lei. Garantie de buna executie de 1% din valoarea unui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat repartizat M.Ap.N
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractele subsecvente vor fi incheiate pe an bugetar in functie de necesitatea autoritatii contractante si de asigurarea fondurilor.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii aflati in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G 34/2006.Documente. Formularul 2 din documentatia de atribuire completat, prezentarea in original a certificatului de atestare fiscala, certificate privind plata impozitelor si taxelor locale, CUI, certificate constatatoare de la O.R.C, cazier judiciar. Se accepta declaratie pe proprie raspundere, cu precizarea ca pe timpul evaluarii documentele solicitate vor fi trimise in termen de 3 zile lucratoare dar nu mai tarziu de data limita pentru intocmirea raportului de evaluare a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente: 1.Fisa de informatii generale - Formular 32.Fisa cu experienta similara - Formular nr. 43.Bilanturi contabile inregistrate pentru anii 2007, 2008 si balanta la 30.06.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Completat conform modelului din documentatia de atribuire.2.Cifra medie de afaceri aferenta ultimilor 3 ani sa fie de 347000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu servicii de hranire prestate in ultimii 3 ani.2. Recomandare din partea unui beneficiar.3. Autorizare sanitara, sanitar-veterinara pentru punctele de lucru si autovehicule.4. Personal de specialitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin 1 contract de prestare a serviciilor similare (grupa CPV) sau mai multe contracte care sa fi cumulat 347000 lei.2. Cel putin o recomandare.3. Autorizatii.4. Asigurarea personalului minim necesar desfasurarii serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
SR-EN-ISO 9001/2001 implementat sau echivalent, sau ca va implementa sistemul de management alimentar H.G. 924/2005.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2534/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 12:00
Locul: La sediul U.M 01354 Baia Mare, b-dul Unirii, nr. 32, cod 430232
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor si reprezentantii autoritatilor cu atributiuni de verificare si monitorizare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: B-dul Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021314641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Baia Mare - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262218235, Email: [email protected], Fax: 0262218609
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii al U.M 01354
Adresa postala: B-dul unirii nr. 32, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430232, Romania, Tel.0262/277009, Email: [email protected], Fax: 0262/277008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer