Licitatie Publica - Achizitii produse de protectia plantelor(fungicide)
Anunt de participare numarul 47304/21.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Ialomita
Adresa postala: Bdul Chimiei, nr 19., Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Punct(e) de contact: Ardeleanu Maria, Tel.0243212040;0243206236, Email: [email protected], Fax: 0243211778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei publice(agricultura)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii produse de protectia plantelor(fungicide)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Fitosanitara Ialomita, Str. Lacului, Nr.16, Loc. Slobozia, Judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse de protectia plantelor (fungicide)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24270000-7 - Fungicide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
alocatii bugetare pentru anul 2008 , conform OM 67/2008
complex boli foliare si ale spicului la culturile de grau si orz
Valoarea estimata fara TVA: 402, 881RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 7191 lei pentru boli foliare si ale spicului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat pentru achizitionare produse cf OM 67/2008; adresa MADR nr. 126382/27.02.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoanele juridice se pot asocia conform art.44 din OUG 34/2006 si au posibilitatea de a subcontracta o parte din contract conform art. 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; certificat constatator emis de Oficiul national al Registrului Comertului(original sau copie legalizata), certificat de inregistrare emis de Oficiul national al Registrului Comertului(copie); declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat general consolidat si bugetul local eliberate de autoritatile competente (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007 inregistrat si vizat de organele competente (copie); informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul furnizarii produselor de protectia plantelor; scrisoare de bonitate din partea bancii (original); solvabilitate patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandare din partea a cel putin 3 beneficiari; autorizatie emisa de producatori ca poate livra produsele ofertate si garanteaza calitatea acestora redactata in limba romana; certificate de omologare pentru produsele de protectia plantelor ofertate; imputernicire prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ; declaratie de conformitate a produsului; certificat de inregistrare pentru comercializarea produselor de protectia plantelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face la casieria DADR Ialomita
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 13:00
Locul: DADR Ialomita , B-dul Chimiei Nr. 19, Loc. Slobozia, Judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: B-dul Cosminului Nr 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243236950, Email: [email protected], Fax: 0243236950
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.CNSC.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Ialomita
Adresa postala: B-dul Chimiei nr. 19, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Tel.0243212040, Email: [email protected], Fax: 0243211778
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 10:11