Licitatie Publica - ?Achizitii publice, realizare studii, servicii de proiectare si realizare si distributie a materialelor publicitare, de realizare a unei pagini web, organizarea unei expozitii turistice si a participarii la un targ national de turism cu stand propriu? pe
Anunt de participare numarul 141232/22.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +4 0245611222, In atentia: Jr. Tiberiu GHEORGHE -Manager proiect , Constantin Mandroiu-Responsabil tehnic, Email: [email protected], Fax: +4 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitii publice, realizare studii, servicii de proiectare si realizaresi distributie a materialelor publicitare, de realizare a unei pagini web, organizarea unei expozitii turistice si a participarii la un targ national de turism cu stand propriu? pentru proiectul: Promovarea turistica a monumentului istoric de importanta nationala ?Curtea Domneasca? din Targoviste - Cod SMIS 29320
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al acestui proiect consta in promovarea turistica a monumentului istoric de interes national ?Curtea Domneasca? din Targoviste prin crearea unui brand turistic national, care va contribui la valorificarea potentialului cultural-istoric, la imbunatatirea imaginii localitatii, regiunii si a Romaniei, si la stimularea cresterii economice a Municipiului Targoviste prin turism.Obiectivele specifice, constau in extinderea sezonului turistic pe tot timpul anului, crearea conditiilor pentru practicarea mai multor forme de turism ( turism cultural, turism ecumenic, turism festivalier, etc.), cresterea numarului de turisti si crearea unor noi locuri de munca.Produsul turistic promovat prin acest proiect consta in elaborarea de studii istorice intocmite de experti atestati MCPN (legea 422/2001 ) care sa conduca in final la elaborarea unei Enciclopedii turistice a Curtii Domnesti din Targoviste si a altor materiale publicitare ( albume foto; brosuri; pliante; carti postale; postere; harti turistice; constructie pagina web, etc., care vor fi folosite pentru promovarea brandului turistic creat prin organizarea de evenimente si misiuni; participarea la targuri si expozitii in tara; activitati de marketing direct ( distributie fluturasi publicitari, scrisori personalizate, distributie pliante); marketing prin internet; insertii publicitare in presa, distributia materialelor publicitare etc.Consideram ca promovarea turistica a ?Curtii Domnesti? din Targoviste va avea un impact national contribuind la dezvoltarea turismului intern deoarece pe harta turistica a Romaniei va fi inscris un nou obiectiv vazut ca destinatie turistica mai ale in ceea ce priveste turismul cultural.Activitati ce urmeaza a fi executate, conform cererii de finantare :1. Intocmirea unui studiu de fundamentare istorico-stiintific despre ?Curtea Domneasca? din Targoviste.2. Elaborarea Enciclopediei Turistice ?Curtea Domneasca? din Targoviste3. Realizarea unui album foto4. Realizarea de pliante publicitare5. Realizarea de harti turistice6. Realizare de postere7. Realizare de bannere8. Constructia si realizarea unei pagini web ?Curtea Domneasca? din Targoviste9. Organizarea unei Expozitii turistice ?Curtea Domneasca? din Targoviste10. Organizarea participarii la un targ national de turism
Distributia materialelor publicitare se va realiza conform instructiunilor beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Intocmirea a unui studiu de fundamentare istorico-stiintific despre ?Curtea Domneasca? din Targoviste.2. Elaborarea enciclopediei turistice ?Curtea Domneasca? din Targoviste: -Enciclopedie format tiparit ? 3.000 buc ;
-Enciclopedie format digital (DVD) ? 2.000 buc.3. Realizarea unui album foto: -3.000 buc. format tiparit;
-2.000 buc. format digital4. Realizarea de pliante publicitare- 6.000 buc., 5 tipuri de pliante, 1200 buc pentru fiecare tip5. Realizarea de harti turistice: -Harta turistica a orasului Targoviste: 1.000 buc.-Harta turistica a Curtii Domnesti din Targoviste: 1.000 buc6. Realizarea de postere- cinci modele de postere;
- 400 buc; 80 buc pentru fiecare model;7. Realizarea de bannere-16 buc8. Constructia si realizarea unei pagini web ? ?Curtea Domneasca din Targoviste?.9. Organizarea unei expozitii turistice ?Curtea Domneasca din Targoviste?.10. Organizarea participarii la un targ national de turism
Se va avea in vedere cain costul materialelor publicitaresunt cuprinse : culegere informatii, conceptualizare, machetare, design, fotografii profesioniste, editare sitiparirecare include sidistributiamaterialelor publicitare.
Valoarea estimata fara TVA: 768, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.360 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.547, 99 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- - formular nr.20 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la registratura Primariei Municipiului Targoviste. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In cazul IMM ?urilor, in situatia prevazuta de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, valoarea care se va retine din garantia de participare va fi de 4.547, 99 lei. Se va prezenta formular 21 In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cursul de schimb valutarla care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta esteva fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR ? 90.37% -Bugetul National ? 7.63% -Buget Local Targoviste ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei. Se vor prezenta documente din care sa reiasa informatiile solicitate (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documente echivalente-in copie.Formular 8 - Fisa de informatii generale.
continuare Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de servicii. Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Prezentarea unui contract sau mai multe contracte similare de prestari servicii din care sa rezulte realizarea tuturor activitatilor care compun obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim 500.000 lei (fara TVA). Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 ??Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.
Se va completa Formular 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul.Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective Se va atasa, in copie certificata conform cu originalul, recomandarea din partea beneficiarilor contractului solicitat ca experienta similara. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.
2. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1.
3.Componenta echipei solicitate -Personal de specialitate solicitat Prestatorului de servicii: -2 fotografi; -1 arhitect expert MCPN; -1 specialist in componente artistice ( absolvent Academia de Arte Frumoase); -1 teolog; -1 etnograf; -1 istoric/arheolog; -1 geograf/specialist in mediu Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a- ?Curriculum vitae? si Formularul 10b. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare
4.Informatii privind subcontractantii Se completeaza Formularul 11-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 11 si formularul 12- Acordul de subcontractare
5.Informatii privind asociatii Se completeaza Formularul nr. 13 care va contine: suntresponsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
continuare Informatii privind asociatii Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta/verificare subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 14; Formularul nr. 15 . In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 13, 14 si 15 .
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Ofertantii trebuie sa fie certificati conform cu standardul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2013 10:00
Locul: Primaria Municipiului Targoviste, corp B, etaj 2, camera 15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform contract de finantare nr. 3259/17.07.2012, cod SMIS 29320, finantare obtinuta prin POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, DMI 5.3?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii romaniei ca destinatie turistica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita, sub forma de clarificare respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic - Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): http: //www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 09:21