Licitatie Publica - Achizitii reactivi
Anunt de participare numarul 132104/15.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Adresa postala: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: CRISAN GEORGETA, Tel. 334.67.15, In atentia: Serviciul Investitii Achizitii Publice, Aprovizionare, Email: [email protected], Fax: 334.67.15, Adresa internet (URL): Spitalul Clinic de Urgenta Sf Ioan Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Sf Ioan
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 960RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de reactivi prin acord cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 KITDE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL DE GAZE IN SANGE SI ELECTRILITI ABL80 FLEX CO-OX33696000-5 CUT/200T 1 24
Lot 2 PACHET DE ELECTROZI PENTRU APARATULGASTAT 602 IE(CAPILARE CU HEPARINE INCLUSE IN PACHET) 33696000-5 PACHET 124
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1 =2400 leilot 2 = 12009.60 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract cadru casmbprograme de sanatate publica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006;
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/12.10.2010;
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezistent sau are domiciliul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
Bilant contabil la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani;
Ofertantul va depune una sau mai multe recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei;
Certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 saualtele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Sf Ioan bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici care fac obiectul achizitiei si membri comisiei de licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza organismele competente conform art.256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan Bucuresti
Adresa postala: Sos. Vitan_Barzesti nr. 13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. 021/3346715, Email: [email protected], Fax: 021/3346715
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 12:45