Licitatie Publica - Achizitii servicii avio.
Anunt de participare numarul 48135/28.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA TELEORMAN
Adresa postala: STR.C.BRINCOVEANU NR 73, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140064, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MATEI, Tel.0247315580, Email: [email protected], Fax: 0247315651, Adresa internet (URL): STR.C.BRINCOVEANU NR.73 ALEXANDRIA, Adresa profilului cumparatorului: UNITATEA FITOSANITARA TELEORMANSTR. LIBERTATII NR.99 ALEXANDRIA
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNITATEA FITOSANITARA TELEORMAN
Adresa postala: STR. LIBERTATII NR.99, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140009, Romania, Tel.0247312281, In atentia: BORNEA ION, Email: [email protected], Fax: 0247326684
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNITATEA FITOSANITARA TELEORMAN
Adresa postala: STR. LIBERTATII NR.99, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140009, Romania, Tel.0247312281, In atentia: BORNEA ION, Email: [email protected], Fax: 0247326684
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNITATEA FITOSANITARA TELEORMAN
Adresa postala: STR. LIBERTATII NR.99, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140009, Romania, Tel.0247312281, In atentia: BORNEA ION, Email: [email protected], Fax: 0247326684
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii servicii avio.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: TERITORIUL JUDETULUI TELEORMANCULTURA DE GRAU PENTRU COMBATEREA PLOSNITEI; PE ALINIAMENTE SI IN PARCURI PENTRU COMBATEREA OMIDEI PAROASE A DUDULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii avio pentru combaterea plosnitei cerealelor la grau si omidei paroase a dudului pe aliniamente si in parcuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62410000-9 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii avio pe suprafata de 12000 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 278, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3320 RON, Garantie de buna executie 5% din valoare contractului fara TVA, sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare, plata se va face prin Trezorerie de catre DADR Teleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaconf. art.180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat General Consolidat si catre Bugetul Local; Certificat de inmatriculare eliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (copie); Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 (copie);
Bilant contabil la 30.06.2007 (copie);
Scrisoare de bonitate din partea bancii (original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea a cel putin doi beneficiari. Autorizatie de operator aerian valabila pe 2008 (copie legalizata).Autorizatie de functionare din punct de vedere a protectiei muncii pe 2008 (copie legalizata). Adresa de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana din care sa rezulte ca firma detine aeronave si are structura de personal emisa de A.A.C.R.(original).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 16:00
Locul: UNITATEA FITOSANITARA TELEORMAN STR. LIBERTATIINR. 99 ALEXANDRIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor care depun oferte cu imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Algeria
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cinci zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL DADR TELEORMAN
Adresa postala: STR.C.BRINCOVEANU NR. 73, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140064, Romania, Tel.0247315580, Email: [email protected], Fax: 0247315651
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 12:44