Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII SERVICII AVIOCHIMICE


Anunt de participare numarul 8420/02.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA
Adresa postala: Mun. Constanta, str. Revolutiei din 22 Dec. 1989 nr. 17-19, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900735, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Cealera, Tel.0241481431, Email: [email protected], Fax: 0241481435
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII SERVICII AVIOCHIMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: CULTURI DE GRAU SI ORZ SI ALINIAMENTE POMI ORAS SI DN-URI JUDETENE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII AVIOCHIMICE PENTRU COMBATEREA PLOSNITEI CEREALELOR SI A GANDACULUI BALOS LA GRAU SI ORZ SI OMIDA PAROASA A DUDULUI PE ARBORI DE ALINIAMENT ORAS SI DN-URI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62410000-9 - Servicii de pulverizare aeriana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE NR.765 DIN 28.03.2007
Valoarea estimata fara TVA: 237, 469RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE 2374 RON CONF. FISEI DE DATE A ACHIZITIEI PCT. VI.3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE CONF. OM. 911/2004, COMPLETAT CU 950/2005, PRIN ADRESELE MAPDR NR. 100295 SI NR. 100296 DIN 28.02.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CONDITIILE ASOCIERII UNUI GRUP DE OFERTANTI SE VA RESPECTA OUG. 34/2006, ART. 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECL. PRIVIND ELIGIBILITATEA
-DECL. PRIVIND NEINCADRAREA IN PREV. ART. 181 DIN OUG.34/2006
-CERTIF. DE ATESTARE FISCALA PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
-CERTIF. DE INMATRICULARE (COPIE)
-CERTIF. CONSTATATOR ( ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2005 ( COPIE)
-BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2006 (COPIE)
-INF. PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
-SCRISOARE DE BONITARE DIN PARTEA BANCII
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-REC. DIN PARTEA A CEL PUTIN 2 BENEFICIARI
-DECL.PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT INDEPL. DE SUBCONTRACTANTI (DACA E CAZUL)
-DECL.PRIVIND CONTRACTELE IN DERULARE IN ACEEASI PERIOADA CU PREZENTUL CONTRACT
-DECL. PRIVIND AERONAVELE CARE PARTICIPA LA CONTRACT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
-AUTORIZATIA DE OPERATOR AERIAN ELIBERATA DE AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA-AUTORIZATIA DE PRESTARI SERVICII CU PROD. DE PROTECTIA PLANTELOR ELIBERATA DE U.F.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE NR. 765 DIN 28.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZ. LEGALI AI OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030400, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELCONSTANTA
Adresa postala: STR. TRAIAN , NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900574, Romania, Tel.0241-606003, Fax: 0241-606003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR CONSTANTA, COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. REVOLUTIEI DIIN 22 DECEMBRIE 1989, NR. 17-19, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900735, Romania, Tel.0241-481431, Email: [email protected], Fax: 0241-481435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2007 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer