Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitii servicii de elaborare studiu de solutii privind reproiectarea rotoarelor turbinelor de la HA1,2 din CHE Munteni.


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24485/23.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Ogorului nr.34, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410554, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Oradea, Tel. +40 259407515, In atentia: Serviciu Contracte, Email: [email protected], Fax: +40 259408690
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitii servicii de elaborare studiu de solutii privind reproiectarea rotoarelor turbinelor de la HA1, 2 din CHE Munteni.
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii servicii de elaborare studiu de solutii privind reproiectarea rotoarelor turbinelor de la HA1, 2 din CHE Munteni.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facutii se va efectua in termen de 60 de zile de la data receptiei serviciilor.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire: cerere de oferte.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 50, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer