Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitii servicii de imprimare buletine de vot


Anunt de participare numarul 65492/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGES
Adresa postala: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA STEFAN, Tel.0248223868, Email: [email protected], Fax: 0248216463, Adresa internet (URL): www.prefecturaarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitii servicii de imprimare buletine de vot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Franco depozit beneficiar(Institutia Prefectului Jud.Arges)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de servicii imprimare buletine de vot ce vor fi utilzate in cadrul alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din 30.11.2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.095.348 +/-10% buletine de vot
Valoarea estimata fara TVA: intre 220 si 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2% din valoarea exprimata a contractului(5200RON).Garantia de buna executie 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul Ministerului Internelor si Reformei Administrative conform HG.984/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea-Formularul 1 -sectiunea IV
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-Formularul2 -sectiuneaIV
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
4.Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
6.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei)ani in domeniul serviciilor de tiparire sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului care urmeaza a fi atribuit adica 780.000 ron - Formularul 3 Sectiunea IV.2.Bilantul contabil si contul de profit si pierdere din ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente.
3.Angajamentul ferm, in scris, privind livrarea si facturarea intregii cantitati de buletine, conform caietului de sarcini, in maxim 7 zile de la semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principale livrari de servicii similare executate in ultimii 4 ani, insotita de certificari de buna executie si care vor cuprinde valori, perioada si locul executiei serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; -Formularul 4-Sectiunea IV-.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 2 contracte de complexitate similara in aceasta perioada;
2.Declaratie din care sa reiasa ca peste 50% din personalul tehnic este calificat in domeniu-Formularul nr.5- Sectiunea IV
3.Termenul de executie a serviciilor este de 7 zile;
4. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice( utilaje adecvate prelucrarii hartiei pt.realizarea buletinelor de vot, formular 6 din Sectiunea IV;
5.Titlu de proprietate sau contract de inchiriere din care sa rezulte : a).spatiu de depozitare propriu necesar depozitarii cantitatii de buletine de vot;b).spatiu de parcare propriu pentru preluare , in conditii optime, a buletinelor , in conditii de securitate;
6.Contract cu firma de paza din care sa reiasa posibilitatea asigurarii securitatii in timpul tiparirii pana la preluarea buletinelor de vot;
7.Declaratie pe proprie raspundere ca este capabil sa rectifice la cererea autoritatii contractante si sa predea la sediul autoritatii contractante buletinele de vot solicitate in 24 ore.
8.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea
serviciilor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: Certificat ISO 9000/9001 pentru prestator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
masina rotativa de tiparit;spatiu de depozitare si parcare proprie;supraveghere video;experienta similara;rectificare buletinein 24h;personal tehnic calificat;cifra medie de afacer de 780000RON.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret/pagina
60%
Descriere:
2.
termen de executie
30%
Descriere:
3.
pierdere tehnologica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40613
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
15.10.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 12:00
Locul: Institutia Prefectului Judetul Arges, camera 62.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Arges- Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248221695, Fax: 0248221695, Adresa internet (URL): www.prefecturaarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer