Licitatie Publica - Achizitii servicii de imprimare buletine de vot
Anunt de participare numarul 48043/27.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGES
Adresa postala: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110011, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA STEFAN, Tel.0248223868, Email: [email protected], Fax: 0248216463, Adresa internet (URL): www.prefecturaarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitii servicii de imprimare buletine de vot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: FRANCO DEPOZIT BENEFICIAR(Institutia Prefectului Judetului Arges)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii imprimare buletine de vot ce vor fi utilizate in cadrul alegerilor pentru autoritatile publice locale din iunie 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.500.000+/-10% buletine vot
Valoarea estimata fara TVA: intre 340, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din valoarea estimata a contractului (7900 RON)Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat prin bugetul Ministerului Internelor si Reformei Administrative conform H.G.266/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a conditiei pentru asigurarile sociale de stat.
4. Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
6. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.Angajamentul ferm, in scris, privind livrarea si facturarea intregii cantitati de formulare, conform caietului de sarcini, in maxim 7 zile de la semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Termenul de executie a serviciilor este de 7 zile;
5.Titlu de proprietate sau contract de inchiriere din care sa rezulte : a)spatiu de depozitare propriu necesar depozitarii cantitatii de buletine de vot; b).spatiu de parcare propriu pentru preluare , in conditii optime, a buletinelor , in conditii de securitate;
6.Contract cu firma de paza din care sa reiasa posibilitatea asigurarii securitatii in timpul tiparirii pana la preluarea buletinelor de vot;
7. Declaratie pe proprie raspundere ca este capabil sa rectifice la cererea autoritatii contractante si sa predea la sediul autoritatii contractante buletinele de vot solicitate in 24 ore.
8. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea serviciilor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante: - Certificat ISO 9000/9001 pentru prestator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
masina rotativa de tiparit; spatiu de depozitare si parcare proprie; supraveghere video; experienta similara; rectificari in 24 ore; personalul tehnic calificat; cifra medie de afaceri de 1185000 RON
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret/pagina
60%
Descriere:
2.
termen de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18115
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
09.04.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 12:00
Locul: Institutia Prefectului Judetului Arges, Camera 62
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetului Arges - Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248221695, Fax: 0248221695, Adresa internet (URL): www.prefecturaarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 16:36