Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITII SI DOTARI DE SPECIALITATE PRECUM SI PROGRAME INFORMATICE, PENTRU CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE CU HANDICAP DIN CADRUL COMPLEXULUI DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU ADULTI ? NUSENI


Anunt de participare numarul 134167/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel. +40 0263230741, Email: [email protected], Fax: +40 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITII SIDOTARI DE SPECIALITATEPRECUM SI PROGRAME INFORMATICE, PENTRU CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE CU HANDICAP DIN CADRUL COMPLEXULUI DE SERVICIISOCIALE COMUNITARE PENTRU ADULTI ? NUSENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Cladirii Centrului de Ingrijire si Asistenta pentru persoane cu handicap din cadrul Complexului de Servicii Sociale Comunitare pentru Adulti din comNuseni, nr 241 , jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente si mobilier pentru dotarea Centruylui de la nuseniLot1 -Echipamente si instalatii functionale
Lot 2- Mobilier specific pentru dotarea infrastructurii serviciilor sociale
Lot 3 - Sisteme si echipamente de specialitate, pentru persoane cu dizabilitatiLot 4 -Echipamente IT si programe informatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de echipamente si mobilier ? conform Caiet de Sarcini ( inclusiv Fise tehnice )
Valoarea estimata fara TVA: 645, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de paticipare este de: lot 1- 750 lei;lot 2 -5.800 lei;lot 3- 4.700 lei;lot 4- 200 lei ;Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.? Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, astfel incat inainte de data deschiderii licitatia suma respectiva sa se afle in contul autoritatii contractante ;In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550Nota : Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de : lot 1 ? 432 lei ;lot 2- 3.257 leilot 3- 2.639 lei;lot 4-123lei Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional- 2007- 2013 Axa prioritara 3, DMI 3.2si cofinantare fonduri bugetare Consiliul Judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate- Formular 5
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte: Rusu Mihai Liviu, Vicepresedinte : Luca Iancu Mihai , Vicepresedinte: Bumbu Mihai, Administrator public: Negruseri Vasile, Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Bodnariu Simona ? director exec. Corneanu Dorina ? manager proiect, , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Compartiment achizitii publice , - Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasasituatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibilefata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Nota : Pentru persoane juridice straine:
?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte :
-Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatii
-Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidarea , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii
Documentul va fi prezentat in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, , certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani petru fiecare lotin valoare de minim? Lot 1-65.000 lei?Lot 2- 480.000lei
?Lot 3 ?390.000 lei?Lot 4 - 18.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principale livrari de produsein ultimii 3 ani
Se va solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de produse similarein valoare egala sau mai mare de:
?Lot 1 -40.000 lei fara TVA?Lot 2 -300.000 lei fara Tva?Lot 3- 250.000 lei fara Tva?Lot 4-12.000 lei fara TVA
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii
Certificatul ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares , nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP anuntului de participare ;Nota : In cazul in care se constata ca una sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egaleautoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: atr Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel. +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer