Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitii utilaje agricole


Anunt de participare numarul 66244/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Cartof Tirgu Secuiesc
Adresa postala: str. Ady Endre, nr. 55, Localitatea: Targu Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania, Punct(e) de contact: Luiza Mike, Tel.0267-363755, Email: [email protected], Fax: 0267-361770, Adresa internet (URL): str.Ady Endre, nr 55, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica finantata din venituri proprii
Activitate (activitati)
Altele: cercetare -dezvoltare pentru cartof
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitii utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg Secuiesc , str Ady endre , nr 55 , jud Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
instalatie completa pentru sortat calibrat si ambalat cartof, incarcator containere , masina pentru plantat cartof , plug reversibil purtat, remorca tandem, instalatie pentru calibrat cartof
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o bucata din fiecare produs
Valoarea estimata fara TVA: 575, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare este de 8000 ron/lotul I, 1000ron/lotul II, 840ron/lotul III, 820ron/lotul IV, 400ron/lotul Vgarantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare bugetara de la MADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocieri -subcontractare cf. art 44-45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea , declaratii privind neincadrarea in prevederile art 181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata , certificat de inmatriculare emis de ORC .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generala , bilant contabil la 31.12.2007, cifra de afaceri medie anuale pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, experienta similare , informatii privind standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul autoritatii contractante sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Locul: SCDC Tg Secuiesc , Str Ady Endre, nr 55, Jud .Covsana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , imputernicitii firmelor ofertante , si autoritati ale statului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr 6 , sector 3, RO-03008 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Ro-030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg Secuiesc
Adresa postala: str Ady endre Nr 5, Tg Secuiesc Jud Covasna, Localitatea: Tg Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statiunea de Ceretare - Dezvoltare pentru Cartof
Adresa postala: str.Ady Endre , nr 55 Tg Secuiesc , jud Covasna, Localitatea: Tg. Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania, Tel.0267363755, Email: [email protected], Fax: 0267361770
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer