Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitioanrea serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru "Reabilitare si modernizare strazi in municipiul Buzau, judetul Buzau"


Anunt de participare numarul 112727/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala:  str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120191, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelia Turcoman, Tel. 0238726092, Email:  [email protected], Fax:  0238726092, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitioanrea serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru "Reabilitare si modernizare strazi in municipiul Buzau, judetul Buzau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in elaborarea documentatiei tehnice si executarea lucrarilor de reabilitare si modernizare strazi in municipiul Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-strazi asfaltate reabilitate prin frezare si asfaltare - 20, 5km
-strazireabilitate prin refacerea sistemului rutier pentru trafic greu - 9, 0km
-strazimodernizate prin refacerea sistemului rutier pentru trafic usor - 16, 7km
Valoarea estimata fara TVA: 90, 892, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantie de participare-1.800.000 lei-garantie buna executie ? 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local , conform prevederilor documentatiei de atribuire atasata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se vor prezenta in original sau copie legalizata urmatoarele:
-certificat de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local
-certificat atestare privin plata obligatiilor la fondul de mediu
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-cazier fiscal si judiciar al persoanei juridice , eliberate cf.prevederilor legale , valabile la data deschiderii ofertelor
-declaratie de conformitate cf.Legii 161/2003
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-certificat constatator emis de ORC
-certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
-certificat de inregistrare fiscala si actul constitutiv al societatii
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009 inregistrate la organele competente, din care sa reiasa ca a avut profit net pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala - cel putin 120.000.000 lei-scrisoare de bonitate bancara /orice alt document emis de o institutie bancara din care sa reiasa ca ofertantul este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit in valoare de 15.000.000 lei-lichiditate imediata efectiva de cel putin 90%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-lista dotarilor tehnice necesare executiei lucrarilor
-lista cu personalul angajat in executarea contractului cu incadrarea inconditiile prevazute in doc.de atribuire atasata
-lista cu subcontractantii
-acord de asociere , dupa caz
-certificate : ISO 9001, ISO 14001, OHSAS18001
-declaratii privind protectia muncii si a mediului
-lista contracte de referinta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea a cel putin un contract de proiectare cu obiect similar cu o valoare de cel putin 1.750.000 lei sau a cel mult 3 contracte prestari servicii proiectre din care minimunulsa fi avut ca obiect realizarea unui ob.de inv. cu valoare mai mare de 75.000.000 lei-prezentarea a cel putin un contract de executie lucrari similarecu valoare de cel putin 25.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 10:00
Locul: Primaria municipiului Buzau, sala 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str.Emile Zola nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244522445, Fax:  0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau , Serviciul juridic
Adresa postala:  str.Unirii nr.163, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120191, Romania, Tel. 0238710659, Fax:  0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer