Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AUTOGUNOIERE 13,16,18 MC ; MOTOSTIVUITOR 3 TO; EUROCONTAINERE 660, 1100 L, EUROPUBELE 80,120,240 L, PUNGI PLASTIC 100 L


Anunt de participare numarul 80286/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)
Adresa postala: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.1014; Jud.Cluj, Localitatea: Mihai Viteazu, Cod postal: 407405, Romania, Punct(e) de contact: IOAN ZENG, Tel.0264/329100, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/329101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREAUTOGUNOIERE 13, 16, 18 MC ; MOTOSTIVUITOR3 TO; EUROCONTAINERE 660, 1100 L, EUROPUBELE 80, 120, 240 L, PUNGI PLASTIC 100 L
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lotul 1 si 2 se vor livra la Primaria Mihai Viteazu, jud.Cluj, ;Lotul 3 partial fiecarei primarii partenere in proiect ( Calarasi, Mihai Viteazu, Moldovenesti, Iara si Baisoara)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 3 Autogunoiere de 13, 16, 18 mc reprezentand Lotul 1; 1 Motostivuitor de 3 To cu furca reprezentand Lotul 2; 272 buc. eurocontainere, 6050 buc. europubele si 164736 saci de plastic reprezentand Lotul 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
19640000-4-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
34144710-8-Incarcatoare cu roti (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 3 Autogunoiere de 13, 16, 18 mc ; 1 Motostivuitor de 3 To cu furca ; 272 buc. eurocontainere, 6050 buc. europubele si 164736 saci de plastic
Valoarea estimata fara TVA: 508, 583.25EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: pt.Lotul 1 13500 Lei, pt.Lotul 2850 lei, pt.Lotul 3 6900;Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Bugetul de stat si Bugetele locale a celor 5 primarii partenere in proiect
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de neincadrare in prevederile Art.181 din OUG 34/2006, Cazier fiscal; Certificat constatator de la ORC, Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Autorizatie de functionare, CUI alte echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri fara TVA pe ultimii 3 ani sa fie de: 970.700 Euro pt.Lotul 1, 60.200 Euro pt.Lotul 2 si 494.000 Euro pt.Lotul 3. In cazul in care se depune oferta pt.2 sau 3 loturi cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim valoarea cumulata a cerintelor minime pe acele loturi; Bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Experienta similara prin prezentarea a cate 1 contract de furnizare produse pentru fiecare lot, de valori minime fara TVApt. Lotul 1 de 97.000 Euro, pt.Lotul 2 de 6.000 Euro, pt.Lotul 3 de 49.000 Euro; 3 recomandari pt.livrari de produse similare pt. fiecare lot din care 1 (una) sa fie pt.contractul prezentat ca experienta similara; Certificate de conformitate produs, Autorizatie pt.comercializare, Autorizatie pt.livrarea produselor, Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unor certificate echivalente care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S11-014696 din 15.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 10:30
Locul: PRIMARIA MIHAI VITEAZU, STR.PRINCIPALA, NR.1014, JUD.CLUJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2006 CES /RO 2006/018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL - sectia de contencios administrativ pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, Nr.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoles, Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile Conform Art.256^2 alin.1 lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MIHAI VITEAZU
Adresa postala: Str.Principala, Nr.1014, Localitatea: MIHAI VITEAZU, Cod postal: 407405, Romania, Tel.0264/329101, Fax: 0264/329101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer