Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare motopompe dotate cu pompe centrifuge monoetajate, montate pe cadru cu roti si prevazute cu etansare mecanica in cadrul obiectivului de investitii ?LUCRARI DE INDIGUIRE A RAULUI SIRET PE TRONSONUL ROTUNDA-BURUIENESTI, COMUNA DOLJESTI, JUDET


Anunt de participare numarul 133563/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel. +40 234541646, In atentia: Octavian Diaconu, Email: [email protected], Fax: +40 234510050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionaremotopompe dotate cupompe centrifuge monoetajate, montate pe cadru cu roti si prevazute cu etansare mecanica in cadrul obiectivului de investitii ?LUCRARI DE INDIGUIRE A RAULUI SIRET PE TRONSONUL ROTUNDA-BURUIENESTI, COMUNA DOLJESTI, JUDETUL NEAMT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul de livrare: Baza de productie Administratia Bazinala de Apa "Siret", str. Izvoare, nr.105, oras Bacau, jud. Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 3 (trei)motopompe dotate cupompe centrifuge monoetajate realizate din fonta , montate pe cadru cu roti si prevazute cu etansare mecanica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motopompe dotate cupompe centrifuge monoetajate realizate din fonta, montate pe cadru cu roti si prevazute cu etansare mecanica - 3 buc dotate cu:
? furtun absorbtie (din PVC armatde 5 ?, rezistent si flexibil cu presiune de lucru de 4 bar , vacuum ? 750mbar )? 60 ml;
- furtun refulare 4? -120 ml;
- sorburi cu clapete ? 3 buc;
- cuple imbinare furtun refulare ? 3 perechi;
- coliere racord furtun absobtie ? 6 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 43, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 865, 00 RON. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai-sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotita de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea IV ? Formulare. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 90 din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANU
Sef Serviciu Investitii - ing. Zenaida CRISTEA
Compartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES
Responsabil achizitii - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul").Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traduse in limba romana in copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul").NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari deproduse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 11:00
Locul: Sediul Administratiei Bazinale de Apa "Siret" str. Cuza Voda nr.1, loc. Bacau, jud.Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti aiofertantilor in baza prezentarii delegatiilor aferente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de Date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, conform cu art. 11, alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal - Sectiunea Formulare, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.*In cazul in care ofertantul uzeaza de Declaratia pe proprie raspundere prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a prezentai completa certificatele/documentele edificatoare care probeazalconfirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 2. In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, oferta individuala cu sustinere, oferta comuna cu sustinere, in ceea ce priveste indeplinirea cerintelor de calificare - se va avea in vedere Anexa 2 la Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509 din 14 septembrie 2011, privind formularea criteriilor de calificare si selectie publicat in M.O., Partea I, nr. 687/28.09.2011. 3.In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferteocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicitatransmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere Financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prezentate la art.256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa "Siret" - Compartimentul Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. +40 23514646, Fax: +40 234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer