Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare servicii si lucrari pentru proiectul 3AF35007-M


Anunt de participare numarul 108829/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala:  STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  PIRNECI ROBERT, Tel. 021/319.58.58 interior 2208, 021/313.70.57, 0744.49.49.32, In atentia:  BIROU ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  021/319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionareservicii si lucrari pentru proiectul 3AF35007-M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Fetesti
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie facilitati pentru operare escadrila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
proiectare si executie facilitati pentru operare escadrila
Valoarea estimata fara TVA: intre 832, 735 si 1, 132, 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 20000lei, garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget NATO de securitate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
certificat NATO de eligibilitate pentru societatile comerciale obtinut cf. reglementarilor Ordinului ministrului economiei si finantelor nr. 1315/2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006.Documente solicitate: - Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor- cazier judiciarCriteriul de calificare- realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitiiDocumente solicitate: Pentru persoane fizice autorizate: ?autorizatia de functionare, Pentru persoane juridice: ?Certificat constatator emis de ORC cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;?Copie CUI emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri aferenta obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 2.400.000lei sau echivalent euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 2.400.000lei sau echivalent euro cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, fara pierderi financiare pe ultimii 2 ani si pe primul semestru 2010, lichiditate generala min. 99%/2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta, aptitudini, eficienta si eficacitatea agentului economic
nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat, colaborator sau asociati
-asigurarea calitatii
-asigurarea resurselor de studiu si proiectare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lista pe ultimii 5 ani- min. o lucrare similara de min. 250mp si min. 1.000.000lei- efective medii anuale personalcf. pct. V.4) din fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A13584/24.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
finantarea se face din fonduri NATO. Nu se percepe TVA cf. legii nr. 294 din 02.11.2007. Documentatia este atasata la prezentul anunt si se poate descarca gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. 021.319.58.58 int. 2224, Fax:  021.319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer