Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare vehicule de colectare a deseurilor manajere- 3 bucati


Anunt de participare numarul 81677/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Adresa postala: STR STADIONULUI NR 2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA RACOVITA, Tel.0237641908, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0237641912, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarevehiculede colectare a deseurilormanajere- 3 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Adjud, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare vehicule de colectarea deseurilor menajere-3 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vehicule de colectarea deseurilor menajere-3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 326, 610.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare nu se solicita.Garantie debunaexecutie: 5% din val contr fara TVA, in lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FonduriUniuneaEuropeana, bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratiiprivind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, ]n original sau copie legalizata
- certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in original sau copie legalizata
- certificatconstatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- certificat de inregistrare
- actul constitutiv(contract de societatesau statut)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelorlivrari de produseefectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Livrarile de produsese confirmaprin prezentareaunor certificate/documente emisesaucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar.In cazul in carebeneficiarul este un clientprivat si, din motive obiective , operatoruleconomic, nu areposibilitateaobtineriiunei certificari/confirmaridin partea acestuia, demonstrarealivrarilorde produse se realizeaza printr-odeclaratiea operatorului economic.
Informatiiprivind subcontractantii :
Completare formularnr. 12G si anexa privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Cerinte pentru prezentarea de standarde de asigurare a calitatii: Sesolicita ca cerintaminima obligativitateaprezentariicertificariisistemului de managemental calitatii , conform ISO 9001:2000( copiecertificatISO 9001:2000, documnet emis de organismeabilitatein acest sens)atatpentru producatorii cat si pentrufurnizorii masinilorsi suprastructurilor.Inconformitate cuprincipiulrecunoasteriireciproce, autoritatea contractanta are obligatiade a acceptacertificateechivalenteemise de organisme stabilitein alte stateale UniuniiEuropene.In cazul in care operatorul economicnu detineun certificat de calitate astfel cum este solicitatde autoritatea contractantaaceasta din urma are obligatia de a acceptaorice alte probesau doveziprezentatede operatorul economic respectiv, in masurain care probele/dovezileprezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Se va completaformularul nr. 15privind sistemulde asigurare a calitatii
Informatii privind asocierea:
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , se va completa formularul Acord de Asociere.
Istoric litigii: se va completa formularul 12 E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
ofertafinanciara
60%
Descriere:
2.
ofertatehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6746
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 13:00
Locul: Sediul ConsiliuluiLocal al Municipiului Adjud, str.Stadionului, nr.2, Adjud, Jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evalure, reprezentantii sau imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati in conformitatecu legislatia in vigoare din domeniul achizitiilor publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: Sistem integrat de gestionare a deseurilor prin separare in municipiul Adjud si orasul Marasesti, inclusiv zonele rurale limitrofe-judetul Vrancea, Program Phare 2005-Coeziune economica si sociala-Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
documentatiade atribuire este disponibila la adresa de internet: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliulnational de solutionare a contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0237/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compatimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Stadionului , nr.2, Localitatea: Adjud, Cod postal: 625100, Romania, Tel.0237/641908, Email: [email protected], Fax: 0237/641912
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer