Licitatie Publica - ACHIZITIONARE 100 BUC CONTAINERE ZINCATE 1,1 MC SI 3000 BUC EUROPUBELE 120 L DIN PLASTIC
Anunt de participare numarul 78152/22.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMIS
Adresa postala: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Localitatea: Giarmata, Cod postal: 307210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA AXIN, Tel.0256/369101, Email: [email protected], Fax: 0256/369102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE 100 BUC CONTAINERE ZINCATE 1, 1 MC SI 3000 BUC EUROPUBELE 120 L DIN PLASTIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI GIARMATA, STR.PRINCIPALA , NR.445, COD POSTAL 307210, JUDETUL TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA 100 BUC. CONTAINERE ZINCATE 1, 1 MC SI 3000 BUC EUROPUBELE 120 L DIN PLASTIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
39224340-3-Pubele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 BUC.CONTAINERE ZINCATE 1, 1 MC SI 3000 BUC EUROPUBELA 120 L DIN PLASTIC
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUMUL DE 4600 LEI.2.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUMUL DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM PHARE 2005 - COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA, BUGET LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SPECIALIZATA, ASOCIATIE DE SOCIETATI COMERCIALE SUBCONTRACTATE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATII PREVAZUTE DE ART 180 SI 181 DIN OUG.34/2006.
3.CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT DE STAT ELIBERAT DE D.G.F.P., DIN CARE SA REIASA FAPTUL CA OFERTANTUL NU ARE DATORI CATRE BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT VALABILLA DESCHIDERE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
4.CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR CATRE BUGETUL LOCAL ELIBERAT DE CATRE DIRECTIA DE SPECIALITATE DIN CADRUL PRIMARIILOR INA CAROR RAZA ACTIVEAZA OFERTANTUL DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE OBLIGATII RESTANTE LA BUGETUL LOCAL, VALABIL LA DATA DESCHIDERII, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL SEMNATA SI PARAFATA DE REPREZENTANTULOFERTANTULUI IN TERMEN.
6.AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE, VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR IN TERMEN.
7.DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, DIN TARA DE ORIGINE A OFERTANTULUI, TRADUSE LEGALIZAT IN LIMBA ROMANA.
8.AUTORIZATIE DE LIVRARE SI STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ULTIMUL BILANT CONTABIL LA 31.12.2008, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE.
2.DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMI 3 ANI IN VALOARE DE 200.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. MINIM UN CONTRACT SIMILAR DE FURNIZARE A PRODUSULUI IN VALOARE DE25000 EURO.
2.MINIM 2 RECOMDARI DE LA ALTI BENEFICIARI PENTRU PRODUSE SIMILARE.
3.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMI 3 ANI.
4.DECLARATIE PRIVIND PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI.
5.CERTIFICAT DE ATESTARE ISO 9001 SAU ECHIVALENT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI GIARMATA, JUDETUL TIMIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI REPREZENTANTII DESEMNATI DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE 2005 - COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMISOARA
Adresa postala: PIATA TEPES VODA, NR.2 A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GIARMATA
Adresa postala: STR.PRINCIPALA , NR.445, Localitatea: GIARMATA, Cod postal: 307210, Romania, Tel.0256369101, Email: [email protected], Fax: 0256369102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 11:54