Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE 3 BUC. AUTOGUNOIERE CU CAPACITATEA DE 14 MC.


Anunt de participare numarul 50081/18.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMIS
Adresa postala: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Localitatea: Giarmata, Cod postal: 307210, Romania, Punct(e) de contact: Dan Fologea, Tel.0256/369101, Email: [email protected], Fax: 0256/369102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE 3 BUC. AUTOGUNOIERE CU CAPACITATEA DE 14 MC.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI GIARMATA, GIARMATA, 307210, STR. PRINCIPALA, NR. 445, JUD. TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE 3 BUC. AUTOGUNOIERE CU CAPACITATEA DE 14 MC/AUTOGUNOIERA; NORME POLUARE = EURO4; MOTOR DIESEL; BRATE LIFT PENTRU CONTAINERE 1100 LT DIN 30700 CUPLATE CU DISPOZITIV PENTRU RECIPIENTI 120-240 LT. CU MECANISM DE COMPACTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 BUC. AUTOGUNOIERE CU CAPACITATEA DE 14 MC/ AUTOGUNOIERA
Valoarea estimata fara TVA: 255, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 18000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM PHARE 2005 - COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA; BUGET LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SPECIALIZATA; ASOCIATIE DE SOCIETATI COMERCIALE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI, IN COPIE CONFORMA CU ORIGINALUL, SEMNATA SI PARAFATA DE REPREZENTANTUL OFERTANTULUI, IN TERMEN
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART.181 DIN OUG 34/2004
3.CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE CATRE REGISTRUL COMERTULUI;
4.CERTIFICATUL CONSTATATOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.BILANT CONTABIL VIZAT LA DATA DE 31.12.2007;
DECLARATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI IN VALOARE MINIMA DE 750000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. MIN 1 CONTRACT SIMILAR DE FURNIZARE A PRODUSULUI
2. MIN 2 RECOMANDARI DE LA ALTI BENEFICIARI PENTRU PRODUSE SIMILARE;
3. LISTA UNITA TILOR SERVICE PE O RAZA DE MAX 25 KM FATA DE LOCALITATEA GIARMATA;
4.CERTIFICAT DE ORIGINE SI CERTIFICAT DE CONFORMITATE PENTRU PRODUS;
5.AUTORIZARE DE CATRE PRODUCATOR PRIVIND LIVRAREA;
6.DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ACREDITATE, CARE CONFIRMA CA PRODUCATORUL ARE CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII DE CATRE UN ORGANISM DE CERTIFICARE ACREDITAT IN TARA SAU STRAINATATE(IN TRADUCERE LEGALIZATA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI COMUNEI GIARMATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI GIARMATA, JUDETUL TIMIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI REPREZENTANTII DESEMNATI DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMISOARA
Adresa postala: PIATA TEPES VODA NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GIARMATA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 445, Localitatea: GIARMATA, Cod postal: 307210, Romania, Tel.0256 369 101, Fax: 0256 369 102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2008 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer