Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE A UNUI AUTOTURISM BERLINA IN LEASING PENTRU ASOCIATIA PARTIDA ROMILOR "PRO-EUROPA"


Anunt de participare numarul 110748/02.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA PARTIDA ROMILOR ?PRO-EUROPA?
Adresa postala:  Str. Victor Eftimiu nr.1-3, intr.5, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010153, Romania, Punct(e) de contact:  Calin Razvan Mihai, Tel. 0754202550, Email:  [email protected], Fax:  0213150282, Adresa internet (URL):  www.partidaromilor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: MINORITATI NATIONALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE A UNUI AUTOTURISM BERLINA IN LEASING PENTRU ASOCIATIA PARTIDA ROMILOR "PRO-EUROPA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SEDIUL PARTIDEI ROMILOR "PRO-EUROPA" BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE A UNUI AUTOTURISM BERLINA IN LEASING PENTRU ASOCIATIA PARTIDA ROMILOR "PRO-EUROPA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 AUTOTURISM BERLINA
Valoarea estimata fara TVA: 119, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SOLICITATA IN CUANTUM DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA A ACHIZITIEI SI ANUME 2390 LEI PLATIBILA CONFORM CERINTELOR DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AVANS 30% DIN SUMA URMAND CA RESTUL SA FIE ACHITAT IN SISTEM LEASING PE 36 DE LUNI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 12 A ? declaratie privind eligibilitatea
2. Formularul 12 B ? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006;
3. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
4. Certificat de atestare fiscala;
5. Certificat constatator;
6. Certificat de inregistrare fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7. Fisa de informatii generale - Formular nr.1;
8. Bilant contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. trei contracte cu valoarea cumulata de 70.471, 80 RON, insotita de certificari/documente emise de beneficiari. In cazul in care din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari din partea beneficiarilor, demonstrarea lucrarilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ? Formular nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Formularul 12 D ? Declaratie privind lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani
10. Experienta similara - Formular nr.2;
11. Autorizatie de comercializare a produselor (eliberata de producator);
12. Declaratie pe proprie raspundere prin care furnizorul produselor se angajeaza ca poate obtine si finantarea pentru serviciul de leasing financiar de la o societate finantatoare;
13. Standarde de asigurarea calitatii.
14. Standarde de protectia mediului;
15. Informatii privind subcontractantii ? Formular nr. 12G;
16. Propunerea contract de furnizare in leasing pe perioada de 36 luni (inclusiv esalonare plati)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. trei contracte cu valoarea cumulata de 70.471, 80 RON, insotita de certificari/documente emise de beneficiari. In cazul in care din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari din partea beneficiarilor, demonstrarea lucrarilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ? Formular nr. 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: SEDIUL PARTIDEI ROMILOR "PRO-EUROPA" BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTULUI PE BAZA IMPUTERNICIRII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU , PROIECT ID 56430 ACCES PE PIATA MUNCII - O SANSA PENTRU TINE , PROIECT FINANTAT PRIN CONTRACT POSDRU/82/5.1/S/56420
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
ATASAT VETI REGASI DOCUMENTATIA DE PARTICIPARE CARE CONTINE FISA DE DATE A ACHIZITIEI, CAIETUL DE SARCINI SI FORMULARELE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala:  BLVD DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213118090, Email:  [email protected], Fax:  0213118095, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala:  BLVD DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213118090, Email:  [email protected], Fax:  0213118095, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer