Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT 0-8 MM,


Anunt de participare numarul 78502/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: ing. Camelia Paval, Tel.0234.317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale adninistratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT 0-8 MM,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia Drumuri a Municipiului Onesti str. Marasesti nr.106
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT 0-8 MM, PIETRIS CONCASAT 0-31 MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT 0-8 MM, PIETRIS CONCASAT 0-31 MM - conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 45, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 850 lei-cash, OP in cont RO76TREZ0625006XXX000084-Trez. Onesti sau SGB, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- cu OP din contul achizitorului in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. completare si prezentare formular 12A semnat si stampilat;
2. completare si prezentare formular 12B semnat si stampilat;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat (ANAF), valabil la data deschiderii ofertelor;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sarezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;6. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;7. Formular 12C privind calitatea de participant la procedura.8. Autorizatie de Gospodarirea Apelor emisa de Administratia NationalaApele Romane, conform Legii 107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare.9. Permis de exploatare emis de Agenia Naionala pentru Resurse Minerale conform Legii 85/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Informatii generale- cuprinzand: declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)11.Bilantul contabil la 31.12.2008.
IMPORTANT: Este considerat descalificatofertantul care depune bilantul contabil cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12. Formular 12D - Lista principalelor furnizari deagregate de balastiera, in ultimii 3 ani (valori, beneficiari, proces verbal de recepie produse);Se solicita minim2 recomandari de la ali beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare de agregate de balastiera.13. Formular 12H Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.14. Formular 12I Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.15. Certificate de calitate sau declaratiide conformitate aleproduselor.
16. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent specifice livrarilor de produse ce urmeaza a se realiza ;17. Cerinte privind prezentarea standardelor de protectie a mediului: autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Timp de livrare
100%
500
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de achizitie publica se va desfasura prin mijloace electronice.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite on-line in cadrul anuntului de participare, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, sectiunea documentatie si clarificari.Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer