Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT SI SORTAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT SI SORTAT 0-8 MM,PIETRIS CONCASAT 0-31 MM?


Anunt de participare numarul 116805/07.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Paval, Tel. 0234.317132, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: alte servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE AGREGATE DE BALASTIERA: NISIP NATURAL SPALAT SI SORTAT 0-4 MM, NISIP NATURAL SPALAT SI SORTAT 0-8 MM, PIETRIS CONCASAT 0-31 MM?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Marasesti nr. 106, Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractuluieste de a achizitiona agregate de balastiera pentru lucrarile de asfaltare parcari si alei pietonale inMunicipiul Onesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211100-4 - Nisip natural (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractuluieste de a achizitiona agregate de balastiera pentruMunicipiul Onesti:
- Nisip natural spalatsi sortat 0-4 mm ? 550 mc;
- Nisip natural spalatsi sortat 0-8mm ? 550 mc;
- Pietris concasat 0-31 mm ? 1100 mc
Valoarea estimata fara TVA: 99, 363RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
110 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 1987 lei , garantiei de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Declaratie privind eligibilitatea2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, atat din localitatea de inregistrare a sediului societatii, cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta (daca e cazul) valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulteobiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)-Formular 7- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9. Autorizatie de Gospodarirea Apelor emisa de Administratia Nationala?Apele Romane?, conform Legii 107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare10. Permis de exploatare emis de Agen?ia Na?ionala pentru Resurse Minerale conform Legii 85/2003 cu modificarile si completarile ulterioare11. Autorizatie de mediu valabila emisa de Ministerul Mediului si dezvoltarii Durabile12. Formular 8 ? Lista principalelor livrari de agregate de balastiera, din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar
13. Se solicita minim o recomandare de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare de agregate de balastiera14.Formular 9 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.16. Declaratie pe proprie raspundere a operatorului ca detine statie de sortare15. Formular 10 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului17. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO 9001 sau echivalent specifice livrarilor de produse ce urmeaza a se realiza- valabil la data deschiderii ofertelor
18. Cerinte privind prezentarea standardelor de protectie a mediului: autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu SR-EN-ISO 14001 sau echivalent specifice livrarilor de produse ce urmeaza a se realiza- valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
90%
90
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de livrare al produselor
10%
10
Descriere: livrare: 0-24h-10p, 25-48h-5p, >48h-0p
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
Pondere componenta tehnica: 10 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de atribuire este ?licitatie on - line?.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE SI CONTUL DE ACCES CREAT PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
? 5 zile de la primirea actului ce face obiectul acesteia
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic al Primariei Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz nr. 17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer