Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionare antibiotice


Anunt de participare numarul 77638/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionare antibiotice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COLISTINUM 500mgx1, 000, 000ui fl.;
RIFAMPICINUM 150 mg. cps.;
GENTAMICINUM 80mg/2ml. f.;
AMOXICILLINUM +ACIDUM CLAVULANICUMx 1, 2g. fl.;
CEFUROXIMUM x 1, 5g fl.;
CIPROFLOXACINUM 100 mg. f.;
CEFOPERAZONA + SULBACTAMx2g fl.;
IMIPENEM+CILASTATIN 500mg. fl.;
ERTAPENEM SODIC fl.;
VANCOMICINA x 1g fl.;
TEICOPLAMIN 4oo mg. fl.;
CEFTAZIDIMUM x1g. fl.;
LINEZOLIDUM x 300 ml.pungi;
PIPERACILLINUM + TAZOBACTAM X 4, 5g fl.;
CEFAZOLINUM x 1 g fl.;
NETILMICINUM 100 mg/ml-2ml f.;
CEFTRIAXONUMx 1g fl.;
TIGECYCLINUM 50 mg.pulv.pt.sol.inj. fl.;
CEFOTAXIMUM x 1g fl.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631400-6 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COLIMICINUM 500mgx1, 000, 000ui fl. cantitate minima 9000; cantitate maxima 15000
RIFAMPICINUM 150 mg. cps. cantitate minima 2600; cantitate maxima 5000
GENTAMICINUM 80mg/2ml. f. cantitate minima 500; cantitate maxima 1000
AMOXICILLINUM +ACIDUM CLAVULANICUMx 1, 2g. fl. cantitate minima 550; cantitate maxima 1200
CEFUROXIMUM x 1, 5g fl. cantitate minima 1650; cantitate maxima 2500
CIPROFLOXACINUM 100 mg. f. cantitate minima 840; cantitate maxima 1500
CEFOPERAZONA + SULBACTAMx2g fl. cantitate minima 500; cantitate maxima 1500
IMIPENEM+CILASTATIN 500mg. fl. cantitate minima 1600; cantitate maxima 3000
ERTAPENEM SODIC fl. cantitate minima 80; cantitate maxima 200
VANCOMICINA x 1g fl. cantitate minima 400; cantitate maxima 1000
TEICOPLAMIN 4oo mg. fl. cantitate minima 970; cantitate maxima 1400
CEFTAZIDIMUM x1g. fl. cantitate minima 100; cantitate maxima 200
LINEZOLIDUM x 300 ml.pungi cantitate minima 700; cantitate maxima 1200
PIPERACILLINUM + TAZOBACTAM X 4, 5g fl. cantitate minima 1000; cantitate maxima 2000
CEFAZOLINUM x 1 g fl. cantitate minima 3000; cantitate maxima 5000
NETILMICINUM 100 mg/ml-2ml f. cantitate minima 200; cantitate maxima 300
CEFTRIAXONUMx 1g fl. cantitate minima 100; cantitate maxima 300
TIGECYCLINUM 50 mg.pulv.pt.sol.inj. fl. cantitate minima 100; cantitate maxima 300
CEFOTAXIMUM x 1g fl. cantitate minima 1500; cantitate maxima 2500.
Valoarea estimata fara TVA: intre 575, 820.5 si 1, 041, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII, VENITURI BUGETARE, PLATA PRIN OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art 44, 45 din O.U.G 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG. 34/2006Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la datadeschiderii ofertelor -originalCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice valabil la datadeschiderii ofertelor - originalCertificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar inclusiv administrarea societatii- valabil la data deschiderii ofertelor prezentare conform lege
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2008 ) - copie semnata si stampilata conform cu originalul , vizata DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleAutorizatie pentru livrarea produselorExperienta similaraCertificate Constatoare ( minim 3 ) din partea altor beneficiari
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO sau standard echivalent.
Autorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORI ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR. 218, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel.021-224.09.30, Email: [email protected], Fax: 021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2009 21:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer