Licitatie Publica - ACHIZITIONARE ANTIBIOTICE
Anunt de participare numarul 54148/31.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel.2240947, Email: [email protected], Fax: 2241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la farmacia spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Gentamicinum
Ampicilinum+Sulbactam x1, 5g
Cefuroximum x 1, 5 g
Rifampicinum 150mg
Amoxicillinum+acidum clavulanicum x1, 2g
Ceftazidimum x1g
Ciprofloxacinum 100 mg
Sultamicillinum 375 mg
Cefoperazona +Sulbactam x2g
Imipenemum+ Cilastatinum 500mg
Vancomicina x1g
Linezolidum 300ml
Piperacillinum + Tazobactam x4, 5g
Amikacinum 500 mg
Colimicinum 500mg
Cefpironum x1g
Teicoplaminum 400mg
Ceftriaxonum x 1g +solvent
Cefazolinum x 1g
Ertapenem sodic
Meropenem x 1gTigecylinum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431400-8 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Gentamicinum f cant. min 100 cant max 600
Ampicilinum+Sulbactam x1, 5g flc cant. min 1300 cant max 9000
Cefuroximum x 1, 5 g fl cant. min 700 cant max 3000
Rifampicinum 150mg cps cant. min 1000 cant max 3000
Amoxicillinum+acidum clavulanicum x1, 2g fl cant. min 200 cant max 2000
Ceftazidimum x1g fl cant. min 50 cant max 600
Ciprofloxacinum 100 mg f cant. min 300 cant max 1000
Sultamicillinum 375 mg cpr cant. min 70 cant max 500
Cefoperazona +Sulbactam x2g fl cant. min 500 cant max 3000
Imipenemum+ Cilastatinum 500mg fl cant. min 1000 cant max 4500
Vancomicina x1g fl cant. min 300 cant max 1200
Linezolidum 300ml pungi cant. min 100 cant max 400
Piperacillinum + Tazobactam x4, 5g fl cant. min 800 cant max 4000
Amikacinum 500 mg fl cant. min 200 cant max 5000
Colimicinum 500mg fl cant. min 1000 cant max 20000
Cefpironum x1g fl cant. min 50 cant max 500
Teicoplaminum 400mg fl cant. min 300 cant max 2000
Ceftriaxonum x 1g +solvent fl cant. min 50 cant max 200
Cefazolinum x 1g f cant. min 50 cant max 500
Ertapenem sodic fl cant. min 40 cant max 400
Meropenem x 1g fl cant. min 100 cant max 400
Tigecylinum fl cant. min 50 cant max 600
Valoarea estimata fara TVA: intre 239, 113 si 1, 386, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE INTRU-UN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri contractate cu CASMB, alte venituri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; declaratie privind neiancadrarea in art. 181 din OUG. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si a impozitelor catre stat, in termen de valabilitate; Certificat de atestare fiscala pentru perjoane juridice; Certificat constatator, pe luna in curs, emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte clar inclusiv administrarea societatii; Certificat de inregistrare; Aviz de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Autorizare pentru livrarea produselor; Experienta similara; Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO; Autorizatie de dealer;Autorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI CALEA GRIVITEI NR. 218 SECTOR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CONFORM art. 33 alin 2 HG. 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul se stabileste cf. art. 67 OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 22:54