Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Aparat Rx Duodiagnost digital - scopie si grafie


Anunt de participare numarul 139108/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA
Adresa postala: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420082, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 263223409, In atentia: Halas Catalin, Email: [email protected], Fax: +40 263231108, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Aparat Rx Duodiagnost digital - scopie si grafie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Bistrita, Str. G-ral Grigore Balan nr. 43
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui Aparat Rx Duodiagnost digital - scopie si grafie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 806, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare(GP): 10.000, 00 lei sau echivalent in euro, la cursul mediu BNR de 1 euro = 4, 54 lei. In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestata la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din GP mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 4.238, 64 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin.(1), lit.b)din OUG nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. IMM?urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta GP in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Modul de constituire a GP: scrisoare de garantie bancara-intocmita conform formularului 2 sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul unitatii nr.RO22TREZ1015006XXX007174?Trezoreria Bistrita. OP trebuie sa contina informatii despre procedura de achizitie si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. GP trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantie de buna executie(GBE): 5% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA.Se constituie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari care devine anexa la contract.GBE trebuie sa fie irevocabila; b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezorerie si pus la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este declarat IMM, in conformitate cu Lg.nr.346/2004, GBE este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA si se constituie in conditiile enuntate la aliniatul anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: Buget de stat - 95%, Buget local - 5 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 9).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Prof. dr. Mircea Gelu Buta - Manager;
- Ec. Reghina Dragota - Director Financiar-contabil;
- Ec. Catalin Halas - Sef Birou Achizitii Publice Certificat constatator Oficiul Registrului Comertului sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Autorizatie de securitate radiologica pentru produs in care va fi mentionata instalatia radiologica ofertata eliberata de CNCAN (Comisia Nationala Pentru Controlul Activitatilor Nucleare), eliberata in conformitate cu prevederile Legii nr. 111/1996 republicata privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare.
Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear eliberat de CNCAN (Comisia Nationala Pentru Controlul Activitatilor Nucleare) pentru furnizare si manipulare a aparaturii radiologice ofertate, eliberate in conformitate cu prevederile Legii nr. 111/1996 republicata privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare durata ? una zi, cu criteriu ''pretul cel mai scazut''.Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: DaOfertantii pot vedea cea mai buna oferta: NuLicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: NuOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256 indice2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic al Spitalului Judetean
Adresa postala: G-ral Grigore Balan nr. 43, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420082, Romania, Tel. +40 231404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer