Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 110219/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala:  STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010761, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA NAVODARU, Tel. 021-2240946/47, Email:  [email protected], Fax:  021-2241800, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 671, 330.62RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 11 Masa de operatie;
2 Lampa de operatie scialitica cu LED;
3 Electrocauter chirurgical cu sistem de sigilare bipolara autoclavabil;
4 Electrocauter chirurgical;
5 Trusa instrumentar chirurgical;
6 Lampa frontala;
7 Meshgraft ? sistem de expandare a grefelor de piele;
8 Sistem tourniquet ? aparat electric digital cu benzi hemostatice;
9 Electrodermatom specializat;
10 Electrodermatom simplu;
Lot 21 Paturi ATI pentru pacienti arsi cu leziuni tegumentare extinse;
2 Saltea antidecubit;3 Lift mobil pacienti arsi;
4 Pulsoximetre;
5 Aspirator secretii;
6 Monitoare ATI;
7 Paturi ATI post operator;
8 Monitoare ATI post operator;
9 Injectomate;
10 Aparat anestezie;
11 Sistem de distributie vacuum pentru sectia ATI;
Lot 31 Instalatie apa sterila;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162100-4 - Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
33172000-6-Aparate de anestezie si de reanimare (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 11 Masa de operatie Buc 1;
2 Lampa de operatie scialitica cu LED Buc 1;
3 Electrocauter chirurgical cu sistem de sigilare bipolara autoclavabil Buc 1;
4 Electrocauter chirurgical Buc 1;
5 Trusa instrumentar chirurgical Buc 1;
6 Lampa frontala Buc 1;
7 Meshgraft ? sistem de expandare a grefelor de piele Buc 2;
8 Sistem tourniquet ? aparat electric digital cu benzi hemostatice Buc 1;
9 Electrodermatom specializat Buc 1;
10 Electrodermatom simplu Buc 1;
Lot 21 Paturi ATI pentru pacienti arsi cu leziuni tegumentare extinse Buc3;
2 Saltea antidecubitBuc 4;
3 Lift mobil pacienti arsi Buc 1;
4 Pulsoximetre Buc 3;
5 Aspirator secretii Buc 3;
6 Monitoare ATI Buc 5;
7 Paturi ATI post operator Buc 3;
8 Monitoare ATI post operator Buc 4;
9 InjectomateBuc 20;
10 Aparat anestezie Buc 1;
11 Sistem de distributie vacuum pentru sectia ATI Buc 1;
Lot 31 Instalatie apa sterila Buc 2.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 671, 330.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent, garantia de participare Pentru lot 1 ? 6340, 72 lei, Pentru lot 2 ? 9130, 64 lei, Pentru lot 3 ? 1241, 93 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI BUGETARE, PLATA PRIN OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3. Certificat eliberat D.G.F.P ?valabil la data deschiderii ofertelor ?Original sau copie legalizata.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei?valabil la data deschiderii ofertelor organizarii - Original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator emis de O.N.R.C. -valabil la data deschiderii ofertelor- prezentare conform legii.
6. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C-Copie legalizata.
7. Aviz de functionaresi anexa eliberat de M.S. -valabil la data deschiderii ofertelor ?Copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia de comercializare de la producator/distribuitor/reprezentanta-valabila la data deschiderii ofertelor -copie semnata si stampilata.2.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, incl.anexa sau Declaratie de conformitate a producatirului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.3.Declaratie privind conformitatea produselor/ componentelor lot/ cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini.4. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul au implementat unsistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent. ? valabil la data deschiderii ofertelor-copie semnata si stampilata.
5.Informatii Generale - original, vizat de conducerea unitati
6. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani - original
7. Pliante, cataloage, alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : Pretul.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1, Durata unei runde: 1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORII ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax:  021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala:  CALEA GRIVITEI NR. 218, SECTOR 1, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010761, Romania, Tel. 021.224.09.46, Fax:  021-224.18.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer