Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare aparatura medicala II


Anunt de participare numarul 97944/13.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: biroul licitatii, Tel.0236307720, In atentia: Ciocarlan Livica, Email: [email protected], Fax: 0236307720, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare aparatura medicala II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic de urgenta Sf. Ioan Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare aparatura medicala - unit dentar, set cuplare rapida priza O2 si aer comprimat, electrocardiograf cu 12 derivatii, centrifuga, hota pentru 1 persoana, hota pentru 2 persoane, spectrofotometru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33126000-9 - Aparate de stomatologie (Rev.2)
33123200-0-Aparate de electrocardiografie (Rev.2)
33157000-5-Oxigenoterapie si asistenta respiratorie (Rev.2)
39141500-7-Hote de aspirare (Rev.2)
42931100-2-Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
unit dentar-1 buc, set cuplare rapida priza O2 si aer comprimat-7 buc, electrocardiograf cu 12 derivatii-1 buc, centrifuga-4 buc, hota pentru 1 persoana-1 buc, hota pentru 2 persoane-1 buc, spectrofotometru-1buc
Valoarea estimata fara TVA: 186, 918RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - nu se solicitagarantie de buna executie - nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale, proiect finantat prin POR, astfel: FEDR - 85%, 13% buget de stat, 2%- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/ 2006, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data licitatiei (original sau copie legalizata notarial), Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului xerocopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de conformitate CE sau Declaratie de conformitate CE pentru produs xerocopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
Se vor respecta cerintele prezentate in caietul de sarcinia fiecarui lot in parte
- Autorizatie de livrare de la producator in care sa se evidentieze detaliat produsele pentru care a fost emisa autorizatia in forma legalizata notarial, in traducere in limba romana- Autorizatie de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializare, punere in functiune si service copie legalizata notarialToate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii pentru firma producatoare si firma furnizoare in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau ISO 13485 sau echivalent, Acestea trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani -
Personal calificat si autorizat pentru intretinere si reparare
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului
Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse din categoria celor solicitate, pentru fiecare lot in parte. Contractul mentionat va fi prezentat in copie insotit de recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul care face obiectul reofertarii este pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2010 11:00
Locul: Primaria Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.1 contract de finantare nr.551/17.09.2009 : Modernizarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al spitalului clinic de urgenta Sf. Ioan
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
85% - FEDR13% - bugetul de stat2% - bugetul local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Fax: 0236/460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul Licitatii, cam. 5
Adresa postala: str. Domneasca nr.38, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236/307720, Fax: 023/307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer