Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare aparatura medicala IV


Anunt de participare numarul 101441/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Toporau Teofania, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare aparatura medicala IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii Sf. Ioan Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de echipamente medicale: fibroendoscop de uz pediatric - 1 buc, videorectoscop - 1 buc, set endoscopie nazala - 1 buc, oftalmoscop - 1 buc, exoftalmometru -1 buc, trusa lentile - 1 buc, perimetru pentru urmarire automata a ochiului - 1 buc, autorefractometru/autokeratometru/tonometru non contact, toate incluse intr-un singur aparat, cu pahimetrie incorporata sau separata - 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168100-6 - Endoscoape (Rev.2)
33122000-1-Echipament oftalmologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Fibroendoscop de uz pediatric ? 1 buc., Lot 2: Videorectoscop ? 1 buc., Lot 3: Set endoscopie nazala ? 1 buc., Lot 4: Oftalmoscop ? 1 buc., Lot 5: Exoftalmometru ? 1 buc., Lot 6: Trusa lentile ? 1 buc., Lot 7: Perimetru pentru urmarire automata a ochiului -1 buc., Lot 8: Autorefractometru/ Autokeratometru/ tonometru non contact, toate incluse intr-un singur aparat, cu pahimetrie incorporata sau separata ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 361, 671RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare- nu se solicita; garantie de buna executie - nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr. 551/17.09.2009, POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.1, astfel: 85% - FEDR, 13% - bugetul de stat, 2% - bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata notarial)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Autorizare de comercializare din partea producatorului, a reprezentantului legal al acestuia in Romania sau dealer autorizat (copie legalizata notarial);Certificat de conformitate CE sau Declaratie de conformitate CE pentru produs ? xerocopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
Autorizatie de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializare, punere in functiune si service ? copie legalizata notarial; Ofertantii trebuie sa dovedeasca impletarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii pentru firma producatoare si firma furnizoare in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent sau ISO 13485 sau echivalent. Acestea trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca respecta normele de protectia mediului pe tot parcursul indeplinirii contractului de achizitie publica avandu-se in vedere operatiunile de montaj si punere in functiune, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin a unui contracta carui obiect a fost furnizarea de produse din categoria celor solicitate pentru fiecare lot in parte.Contractul nominalizat va fi anexat in copie insotitde recomandare din partea beneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul, exprimat in lei, fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Galati, str. Domneasca nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): contract nr. 551/17.09.2009 finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul majoritar de interventie 3.1, proiect: Modernizarea si echiparea Ambulatoriului de Specialitate al Spitalului Clinic de Urgenta pentru copii Sf. Ioan
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Contract finantat prin POR 2007-2013, FEDR - 85%, 13% - buget de stat, 2% - buget local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati, Sectia Contencios administrativ
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236/460027, Fax:  0236/460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  str. Domneasca nr. 38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236/307720, Fax:  0236-307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer