Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare aparatura medicala V


Anunt de participare numarul 93031/13.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0236307720, In atentia: Toporau Teofania, Email: [email protected], Fax: 0236307720, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare aparatura medicala V
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru copii Sf. Ioan Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura medicala conform caietelor de sarcini si fiselor tehnice anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
33168100-6-Endoscoape (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I- Computer tomograf 1 buc. CPV: 33115000-9
Lot II Endoscoape (Fibroendoscop de uz pediatric 1 buc., Videorectoscop 1 buc., Set endoscopie nazala 1 buc.) CPV 33168100-6
Valoarea estimata fara TVA: 1, 566, 539RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este: LOTUL I- 7.000 leiLOTUL II - nu se solicitaCuantumul garantiei de buna executie este 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare bugetul local si bugetul de statContract de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.1, nr. 551/17.09.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind calitatea de participant;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr. 34/ 2006 ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)
bilanturilecontabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie: - pentru Lotul I-minima de2.500.000 lei- pentru Lotul II -minima de450.000 lei(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinte obligatorii:
Ofertantul trebuie sa furnizeze documente din care sa rezulte:
Autorizare de comercializare din partea producatorului, a reprezentantului legal al acestuia in Romania sau dealer autorizat (copie legalizata notarial);
Certificat de conformitate CE (copie legalizata notarial);
Certificat de inregistrare a echipamentului la Ministerul Sanatatii (copie legalizata notarial);
Service autorizat in Romania, sens in care va prezenta:
- Indicarea societatii prestatoare de service cu datele de identificare;
- Autorizatia de functionare pentru service eliberata de Ministerul Sanatatii Publice din Romania (in care sa se mentioneze ca poate desfasura activitati de service si reparatii ale echipamentelor furnizate valabila la data deschiderii).Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie valabile la data deschideriii ofertelor.
Pentru LOTUL I se solicita autorizatie de securitate radiologica emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatii Nucleare sau autorizatie de furnizare pentru un produs emisa de CNCAN (copie legalizata notarial).
Cerinte obligatorii:
Ofertantii trebuie sa dovedeasca impletarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii pentru firma producatoare si firma furnizoare in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent. Acestea trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin a unui contracta carui obiect a fost furnizarea de echipamente medicale ( pentru LOTUL I furnizare de computer tomograf, pentru LOTUL II furnizare a cel putin unuia dintre echipamentele cuprinse in acest lot).Contractul nominalizat va fi anexat in copie insotitde recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din strada Domneasca nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.1, nr. 551/17.09.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Fax: 0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala: str. Domneasca nr.38, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236307720, Email: [email protected], Fax: 0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer