Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare aparatura medicala VI


Anunt de participare numarul 101469/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Tarola Odeta, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare aparatura medicala VI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Sf Ioan Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de echipamente medicale: Lot I- Instalatie de roentgendiagnostic cu post de scopie/grafie- 1 buc., Lot II - Instalatie de roentgendiagnostic cu post de grafie digitala - 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111600-7 - Aparate de radiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I- Instalatie de roentgendiagnostic cu post de scopie/grafie- 1 buc., Lot II - Instalatie de roentgendiagnostic cu post de grafie digitala - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 443, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot I - 6.000 lei, Lot II - 6.000 lei. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA , (pentru fiecare lot).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare nr.551/17.09.2009, POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul Major de interventie 3.1, astfel :85%- FEDR, 13% - buget de stat, 2% - buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata notarial), Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (impozite, taxe si contributii de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat cat si pentru bugetul local) ? formulare tip emise de autoritatile competente, fara datorii restante la data deschiderii ofertelor? originale sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale, declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007), Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2008, 2007) trebuie sa fie: - pentru Lotul I - minima de 1.000.000 lei - pentru Lotul II - minima de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Autorizare de comercializare din partea producatorului, a reprezentantului legal al acestuia in Romania sau dealer autorizat (copie legalizata notarial);Certificat de conformitate CE sau Declaratie de conformitate CE pentru produs ? xerocopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
Autorizatie de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializare, punere in functiune si service , pentru furnizor? copie legalizata notarial; Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN a firmei furnizoare pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear cu referire la operatiunile de furnizare, manipulare, transport, instalare, montare, intretinere si reparare pentru instalatia RX ofertata - copie legalizata notarial. Toate certificatele sa fie valabile la data licitatiei
Ofertantii trebuie sa dovedeasca impletarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii pentru firma producatoare si firma furnizoare in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent sau ISO 13485 sau echivalent. Acestea trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca respecta normele de protectia mediului pe tot parcursul indeplinirii contractului de achizitie publica avandu-se in vedere operatiunile de montaj si punere in functiune, Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca respecta normele de protectia mediului pe tot parcursul indeplinirii contractului de achizitie publica, avandu-se in vedere operatiunile de montaj si punere in functiune, Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experinta similara ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse din categoria celor solicitate, pentru fiecare lot in parte ( Lot I-furnizarea de instalatie de roentgendiagnostic fixa cu post de scopie/grafie , Lot II-furnizare de instalatie de roentgendiagnostic fixa cu post de grafie. Contractul nominalizat va fi prezentat in copie insotit de recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul, exprimat in lei, fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 11:00
Locul: sediul Autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect"Modernizarea si echiparea Ambulatoriului de Specialitate al Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Sf. Ioan Galati", finantat din Programul Operational Regionla 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Contract de finantare nr.551/17.09.2009, POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul Major de interventie 3.1, astfel :85%- FEDR, 13% - buget de stat, 2% - buget local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax:  0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  str. Domneasca nr. 38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236307720, Fax:  0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer