Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare aplicatii informatice si instruire personal


Anunt de participare numarul 133109/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ROTTAPRINT
Adresa postala: STR.LIBERTATII NR.295, Localitatea: Apahida, Cod postal: 407035, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN RUSU, Tel. +40 264593285, In atentia: Viorel Sosa, e-mail : [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 264593285, Adresa internet (URL): www.rottaprint.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic privat
Activitate (activitati)
Altele: Alte activitati de tiparire
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare aplicatii informatice si instruire personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Apahida, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere aplicatie ERP-autentificare implicita, trasabilitate, ante-calculatie;Implementare aplicatie BI;achizitie 10 licente ERP;1 licenta autentificare implicita si 10 licente BI;formare&instruire personal-21 persoane(utilizatori cheie BI si ERP)si 4 persoane(mentenanta aplicatie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de achizitie publica avand ca obiect:
10 licente ERP
Realizare a 3 module noiERP autentificare implicita, antecalcul si trasabilitate
1 licenta modul ERP autentificare implicita
10 licenta utilizator Business Intelligence
Realizare aplicatie Business Intelligence
Formarea profesionala a personalului care va utilize produsele software implementate :21 persoane
Formarea profesionala a personalului care va asigura mentenenta solutiilor software implementat :4 persoane
Valoarea estimata fara TVA: 1, 047, 061RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 20.941 RON. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita sub forma de: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza Formular nr. 16 indicat in Sectiunea III Formulare. Scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original.- Virament bancar in contul: RO40 BRDE 130S V078 1740 1300 deschis la BRD ? Groupe Societe Generale, sucursala Cluj NapocaScrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania si va fi insotita de traducere legalizata in limba romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in original, constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare se restituie de beneficiarul proiectului la solicitare, dupa semnarea contractului dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de beneficiarul proiectului dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. De asemenea, in cazul in care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire, la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006 completata si modificata Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, integral (in maxim 5 zile de la semnarea contractului) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarulu, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei executate.Garantia de buna executie se restituie de catre autoritatea contractanta conform art 92, alin 1 din HG nr 952/2006, in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca SC ROTTAPRINT SRL nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind eligibiliatetaCerinta nr 2 - Declaratia pe propria raspunder e privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru persoane juridice romane: Cerinte obligatorii: - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. (autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate adocumentului in original, respectiv in copie legalizata)
Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta, in original sau copie, documente edificatoare emise de autoritati competente, prin care sa dovedeasca: datele de identificare ale ofertantului (denumire, adresa sediu, numar de inregistrare), forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine sau din tara in care este stabilit ofertantul, obiectul de activitate, structura actionariatului si persoanele autorizate sa reprezinte societatea. Documentele care vor fi prezentate in limba tarii de origine vor fi insotite de traducerea in limba in care este intocmita oferta (traducere realizata de traducator autorizat).
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Informatii privind situatia economico ? financiara
Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie minim 2.000.000 RON. Pentru valorile in EUR conversia se va face la cursul Lei/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei. Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei. Anul 2011 1 Euro = 4, 2379 lei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular (formular 5). Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerara a resurselor membrilor asocierii.
Cerinta nr. 2 - Prezentare bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Experienta similara. Prezentarea listei princip. servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Cel putin 1 contract, avand ca obiect servicii similare(furnizarea si implementare de sisteme informatice integrate (ERP) care sa fi avut in componenta module similare celor specificate anterior (autentificare, trasabilitate, antecalculatie pret oferta) sau/si implementarea unei aplicatii Business Intelligence) a carui valoare sa fie cel putin egala cu suma de 300.000 RON.Conversia in Euro/RON, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul semnarii contractului.
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ
Cerinta nr 2- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Ofertantul tb sa dispuna de minim: a) 1 manager de proiect cu: 3 ani experienta in management de proiect IT, cel putin 1 proiect de implementare de ERP ca manager de proiect
b) 2 consultanti implementare cu: 2 ani experienta in implementari solutii ERP pentru firme si implementarea aplicatii B.I., 2 ani experienta pe pozitia consultant implementare, - 2 ani experienta in analiza cerintelor, identif. dezvoltarilor necesare
c) 2 consultanit testare: cel putin 1 proiect complex in domeniul testarii functionale si de performanta pt aplicatii software, cel putin 1 an experienta in dezv. si intretinerea script. de testare, identif. si crearea datelor de test, exec. testelor, d) 4 programatori: 3 ani exper. pe pozitia de programator, 2 ani exp.in analz cerintelor, dezv. de functionalitati noi dupa cerintele beneficiari
e)1 instructor: cel putin 1 proiect de implementare de ERP ca instructor
Cerinta nr 3Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii (daca este cazul)In contractul de asociere se vor mentiona dupa caz urmatoarele:
? responsabilii desemnati sa reprezinte asocierea. Un asociat poate sa fie nominalizat ca si Conducator (lider al asocierii);
? responsabilii pentru executia contractului;
? responsabilii pentru efectuarea platilor;
? ca toti asociatii din Asociere vor ramane in Asociere pe intreaga durata a contractului.
Ofertantul lider de asociatie, in cazul unei asocieri de operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica.
Cerinta nr.1-Standarde de asigurare a calitatii
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea care face obiectul contractului.
In cazul unei asocieri de operatori economici, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre toti partenerii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: nr. puncte acordate criteriu "Pretul ofertei"= 100 puncte x Pretul cel mai mic ofertat / Pretul din oferta curenta
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Subcriterii de evaluare oferta tehnica: - functionalitate aplicatie informatica extindere ERP (50 de puncte ): functionalitate componenta modul autentificare (4 puncte);functionalitate componeta modul trasabilitate si automatizare rapoarte productie (26 puncte);functionalitate componenta modul ante-calculatie pret ofertat (10 puncte);functionalitate aplicatie informatica Business Intelligence (10 puncte)
3.
Termen de garantie software (nr luni)
5%
Descriere: Acest factor se va exprima in luni. termenul minim de garantie acceptat va fi de 6 luni, iar cel maxim acceptat va fi de 12 luni. Orice oferta care contine la acest criteriu o valoarea care va fi mai mica decat termenul minim acceptat va fi declarata neconforma. Orice valoare care depaseste termenul maxim acceptat nu va fi punctata suplimentar, urmand a i se acorda punctajul aferent termenului maxim acceptat (12 luni).Nr puncte acordate criteriul "Termen de garantie software" = 100 puncte x Perioada de garantie din oferta curenta / Perioada de garantie cea mai lunga
4.
Termen de livrare ?implementare la cheie? a aplicatiilor (nr zile)
20%
Descriere: Acest factor se va exprima in zile. In ceea ce priveste criteriul D ?Termen de livrare pentru implementarea la cheie a softwarului?, termenul minim de livrare acceptat va fi de 90 zile (3 luni*30 zile), iar cel maxim acceptat va fi de 270 zile (9 luni*30 zile).Orice oferta care contine la acest criteriu o valoarea care va fi mai mare decat termenul maxim acceptat 270 zile va fi declarata neconforma. Orice valoare care este mai mica decat termenul minim acceptat nu va fi punctata suplimentar, urmand a i se acorda punctajul aferent termenului minim acceptat (90 zile)Nr. puncte acordate criteriu "Termen de implementare la cheie a aplicatiilor" = 100 puncte x Perioada de implementare a softwarului / Perioada de implementare a softwarului din oferta curenta
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2012 11:00
Locul: Apahida, str.Libertatii, nr.295, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalCresterea Competitivitatii Economice Axa Prioritara III ?Tehnologia Informatiei pentru sectoraele privat si public?, Domeniul major de interventie 3 ?Sustinerea e-economiei?, operatiunea I ?Sprijin pentru sisteme TIC integrate si alte aplicatii electronice pentru afaceri.finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Numar documentatie respinsa anterior 12036/25.01.2011Algoritmul de calcul al punctajului final al ofertelor: Punctaj FINAL = Ppretul ofertei X 35% + Poferta tehnica X 40% + Pperioada de garantie X 5% + Ptermen de livrare implementare ?la cheie? X 20%Daca doua sau mai multe oferte au acelas punctaj final se va selecta oferta care prezinta cel mai mare punctaj la criteriul "Oferta tehnica"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ROTTAPRINT SRL
Adresa postala: STR.LIBERTATII, NR.295, Localitatea: APAHIDA, Cod postal: 407035, Romania, Tel. +40 264593285, Email: [email protected], Fax: +40 264593285, Adresa internet (URL): www.rottaprint.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer