Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare autobasculanta


Anunt de participare numarul 67564/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: AFLACAILOR EMILIA, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare autobasculanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Trusesti, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare autobasculanta conform documentatiei de atribuire. Autoritatea contractanta va achizitiona utilajul in urmatoarele conditii financiare: -transa I 50% din valoarea contractului la data livrarii utilajului;
-transa II 25% din valoarea contractului la data de 25.12.2008
-transa III - 25% din valoarea contractului la data de 30.06.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
autobasculanta 1(una) buc.
Valoarea estimata fara TVA: 313.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in suma de 2000 lei, prin: OP, scrisoare de garantie bancara, sau direct la casieria autoritatii contractante;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 , alin.2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitateab) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006c) Declaratie privind calitatea de participant la procedurad) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: e) Certificat de inmatriculare si certificat constatator, emise de Oficiul Registrului si Comertului, valabile la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), vizate si inregistrate de catre organele competente.2. Fisa de informatii generale, cu cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
- Autorizatie de comercializare/livrare a produselor, eliberata de catre producatorul/distribuitorul autorizat;
- Certificate/alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei comunei Trusesti, loc. Trusesti, jud. Botosani - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.1213104641 , Fax: 1213104641, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.1213104641, Fax: 1213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Botosani
Adresa postala: Adresa postala: strada Bd. Mihai Eminescu, Nr. 60 , Localitatea: Botosani , Cod postal: 710212 , Romania , Tel.0231784632, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710212, Romania, Tel.0231784632, Fax: 0231784632
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Trusesti
Adresa postala: Adresa postala: comuna Trusesti, judetul Botosani , Localitatea: Trusesti , Cod postal: 717400 , Romania , Tel.0231570207 , Email: [email protected] , Fax: 0231570207, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Tel.0231570207, Email: [email protected], Fax: 0231570207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer