Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AUTOBUZE
Anunt de participare numarul 134575/05.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. +40 244516699 /303, Email: [email protected], Fax: +40 244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT PUBLIC PLOIESTI
Adresa postala: str. Gageni, nr.88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543761, Fax: +40 244513228
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244516699/480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE AUTOBUZE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza 50(cincizeci) autobuze in conformitate cu dispozitiile Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se achizitioneaza tipurile si cantitatile de produse prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 548, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 870.000 lei/435.000 lei-IMMPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire: conf.prev.art. 86 alin.(1) din H.G.925/2006. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conf. art. 86, alin. (3), lit. b) din H.G.925/2006.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza Formular 13, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) dinH.G.925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii. 10% din valoarea, fara TVA, a contractului, pentru perioada de derulare a contractului.Integral, in termen de maxim 5 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, dupa semnarea acestuia de catre ambele parti, conform art. 90, alin. (1) H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL ? CREDITE INTERNE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecompletarea si prezentarea formularului 7
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- completarea si prezentarea Formularului 1 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei de deschidere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei de deschidere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
-completarea si prezentarea Formularului 2
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti.
- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte
- d-l IonMicu - Director Tehnic Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti;
- d-l Radu Popescu ? Director General Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010
- completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane-prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea tipului de produse supuse ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Persoane juridice/fizice straine
- prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista produselor similare furnizate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Conform descrierii prezentate la pct.VI.3- ALTE INFORMATII
2.
Termen de livrare
5%
Descriere: Conform descrierii prezentate la pct.VI.3- ALTE INFORMATII
3.
Perioada de garantie
5%
Descriere: Conform descrierii prezentatela pct.VI.3- ALTE INFORMATII
4.
Material caroserie
7%
Descriere: Conform descrierii prezentatela pct.VI.3- ALTE INFORMATII
5.
Material structura de rezistenta
8%
Descriere: Conform descrierii prezentatela pct.VI.3- ALTE INFORMATII
6.
Capacitate cilindrica motor
8%
Descriere: Conform descrierii prezentatela pct.VI.3- ALTE INFORMATII
7.
Metoda realizare norma Euro 5
7%
Descriere: Conform descrierii prezentate la pct.VI.3- ALTE INFORMATII
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr.2, sala de sedinte, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Pret ofertaof.cu pretul cel mai scazut-60 pct.pt.celelalte oferte: P(n)=(pret cel mai scazut/pretul oferta(n)) x 60 pct.2.Termen de livrare(luni): of.cu term.livrare mai mic sau egal cu 3 luni primeste 5 pct;pt.of.cu term.livrare mai mare de 3 luni si mai mic sau egal cu 6 luni, astfel: T(n)=(termenul cel mai mic, dar nu mai mic de 3 luni/termenul de livrare oferta(n)) x 5pct.of.cu term.de livr.mai mare de 6 luni va fi declarata neconforma3.Perioada de garantie: of.cu garant.peste 48luni si min.250.000 Km-5 pct;of.cu garant.36-48 luni si min.240.000 Km-3pct;of.cu garant.24-36 luni si min.180.000 Km-1pct;of.cu garant.24 luni si minim 120.000 Km-0pct.4.Material caroserie: of.cu caroserie din panouri de tabla rezistenta la coroziune(otel inoxidabil)conf.EN 10088 tip 1.4003 aluminiu sau compozit de fibra de sticla-7pct;of.care prez.caroserie otel calitate superioara galvanizat pe ambele parti-2pct;of.care prez.caroserie otel cu acoperire traditionala-0pct.Ofertantul va prez.lista cu materiale pt. constructia caroseriei si structurii.5.Material structura de rezistenta: of.cu struct.otel inoxidabil conform EN 10088 tip 1.4003 sau aluminiu-8pct;of.cu struct.otel de calitate superioara tratat prin cataforeza-3pct;of.cu struct.otel tratata prin acoperire traditionala-0pct.6.Capacitate cilindrica motor: of.cu capacitat cilindrica motor intre 8000 cm3 si10000 cm3-8pct;of.cu capacit cilindrica motor mai mica de 8000 cm3-3pct;of.cu capacit cilindrica motor mai mare de 10000 cm3-0pct.7.Metoda realiz.norma Euro 5: of.care prezint. metoda SCR-7pct;of.care prez.alte metode-0pct.Of.castigatoare va fi of.cu punctajul cel mai mare dintre of.admisibile. Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, modalitat.de departajare va fi pretul.In cazul in care of.au preturi egale, autorit.contract.va solicita reofertarea pretului in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. (1), lit.a) din ordonanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios, Contracte ? Primaria Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244516699/404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 09:56