Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare Autogunoiera compactoare 22mc.


Anunt de participare numarul 119746/20.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC AQUASAL UTILSERV SRL
Adresa postala:  com.Brazi, sat Brazii de Jos, str. Teilor, nr. 45, judet Prahova, Localitatea:  Brazii de Jos, Cod postal:  107080, Romania, Punct(e) de contact:  ALEXANDRU GHINEA, Tel. 0244-480711, Email:  [email protected], Fax:  0244-480711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: servicii salubritate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare Autogunoiera compactoare 22mc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: strada Teilor , nr.45, sat Brazii de Jos, Comuna Brazi, judet Prahova.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare Autogunoiera compactoare 22mc.DENUMIRE Gunoiera monovolum cu capacitate de incarcare :22 mc deseuri menajere
NUMAR AXE 3 - tip 6x2, cu sarcina maxima autorizata de 26 t
PUTERE MINIMA MOTOR 350 CP, capacitate cilindrica max.11.000 cmc
VOLUM CONTAINER22 MC
ECHIPAMENT
COMPACTOR Sistem de functionare al echipamentului : hidraulic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare a unei autogunoiere compactoare 22mc -1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 12000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Declaratie privind eligibilitateaSe solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale depuse in original sau in copie legalizata.Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura si informatii generaleSe solicita certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean, in copie legalizata.Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, in original sau copie legalizata(cel mairecent)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.IV.3.2. Se solicita Bilanturile contabile pe 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Cerinta obligatorie: Se solicita situatiile financiare la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008÷2010), de minim 1200000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Se solicita Declaratie si lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Ofertantul va anexa original sau copiile legalizate acontractelor prezentate ca experienta similara si va prezenta recomandari din partea beneficiarilor acontractelor prezentate in copie legalizata , ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct.Deasemenea proces verbal de receptie in original sau copie legalizata.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Declaratie privind subcontractanti.
Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii; Certificatul SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent, emis de organisme acreditate, Certificatele vor fi valabile cel putin 30 zile de la deschiderea ofertelor si specific lucrarii ofertateNu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
Sunt acceptate certificatele de management integrat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii (semnarii si finalizarii) in ultimii 3 ani (2008 ÷ finalizat decembrie 2010), a unui contract cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, contract a caror valoare s-a ridicat la cel putin valoarea a 600000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2011 11:00
Locul: Comuna Brazi, sat Brazii de Jos, str. Teilor, nr.45, judet Prahova, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector nr. 3, ,Localitatea:  Bucuresti;, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str. Emil Zola nr.4, judet Prahova, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244 522445, Fax:  0244 522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Aquasal Utilserv SRL
Adresa postala:  sat Brazii de Jos, str.Teilor , nr. 45, judet Prahova, Localitatea:  Comuna Brazi, Cod postal:  107083, Romania, Tel. 0244 480711, Email:  [email protected], Fax:  0244 480711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 23:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer