Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare autogunoiere, incarcator frontal si 120 containere


Anunt de participare numarul 76668/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corbu
Adresa postala: STR. Principala nr.38, Localitatea: Corbu, Cod postal: 907085, Romania, Punct(e) de contact: Nela Cenusa, tel. 0241/765100, Tel.0241/765100, In atentia: Nela Cenusa, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0241/765100, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare autogunoiere, incarcator frontal si 120 containere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Local Corbu , Str.Principala nr.38, cod postal 907085, judetul Constanta, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare2 auotogunoiere, 120 containere 1100 l , un incarcator frontal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
43250000-0-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - 2 autogunoiere
lot 2 - 1 incarcator frontal
lot 3 - 120 containere
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 10.000, 00 RON pentru toate loturile, 5000 ron lotul 1, 3000 ronlotul 2 si 2000 ronlotul 3garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2006 C.E.S, linia de buget: RO2006/018-147.04.01.04 89%, buget local 11%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 alineat (2) O.U.G. 34 /2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu trebuie sa faca obiectul art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006 .Documente solicitate : - Completare formulare conform anexa 2 dindocumentatiei de atribuire)
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, modoficarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (valabil o luna de la data emiterii).
Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta obligatorieprezentarea situatiilor financiare ( Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) la data de 30.06.2008 vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistratla autoritatea competenta in tara respectiva in copie legalizata, precum si traducerea acestora de catre persoane sau institutii autorizate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte defurnizare, executate in ultimii 3 ani, conformAnexa 1 Pentru principalele contracte similare se vor prezenta fise de experienta similara , conformAnexa 1Proces verbal de receptie pentru 1produs (copie legalizata) .
Autorizatie de la producator in cazul comerciantilor(dealeri).
Fise/schite detalii tehniceale producatorului, fotografii relevante pentru produsele ofertate, prezentate in vederea verificarii specificatiior tehnice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
termen de livrare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Corbu, str. Principala, nr. 38, loc. Corbu, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si dupa caz, alti reprezentanti ai autoritatii contractante, participanti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006 C.E.S- Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, linia de buget: RO2006/018-147.04.01.04.01si bugetul Consiliului Local Corbu prin proiectul Implementarea unui sistem integrat de gestionare a deseurilor in comuna Corbu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: str. Principala, nr. 38, Localitatea: Corbu, Cod postal: 907085, Romania, Tel.0241/765100, Email: [email protected], Fax: 0241/765100, Adresa internet (URL): www.primariacorbu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer