Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare autospeciala complexa pentru prima interventie


Anunt de participare numarul 133308/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA SAlVITAL HUNEDOARA
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 1 Bloc 8 Parter, Localitatea: Deva, Cod postal: 330085, Romania, Punct(e) de contact: Livia Oros, Tel. +40 0254232410, Email: [email protected], Fax: +40 0254232410, Adresa internet (URL): www.salvital.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie
Activitate (activitati)
Altele: alte activitati referitoare la sanatatea umana
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare autospeciala complexa pentru prima interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul asociatiei, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei autospeciale complexa destinata primei interventii pentru stingerea incendiilor inmediul rural si urban, salvarea persoanelor, acordarea primului ajutor medical si transportul acestora, punandu-se accent pe deplasarea rapida in diferite medii de teren, avand specificatiile tehnice prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea autospeciala complexa pentru prima interventie- 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 034, 157.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partic este in valoare de 20.683, 15 lei. Garantia de partic constit de oper ec incadrati conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% fata de val solic. Asocierea formata exclusiv din op ec incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a gar de partic.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a gar de partic conform prev art 86 alin(1) din HGR nr.925/2006, cu mod si compl ult. Pentru constit.GP sub forma de virament bancar se specifica contul RO70BTRL02201205G1307100 deschis la Banca Transilvania Deva, CUI 17621029. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.AC va retine garantia de participare in sit prev la art87 alin(1) din HGR nr.925/2006 cu modif si compl ult.Totodata ofertantului caruia CNSC ii va respinge contest formulata ca nefondata i se va retine o parte din gar de part potrivit prev art 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult.Gar de part se va restitui cf prev art88 din HGR nr.925/2006, cu modif si compl ult. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire este conform prev art.90 alin (1)din H.G.nr 925/2006 cu modif si compl ult.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produsului care face obiectul contractului daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul autoritatii contractante (constituit din surse de la bugetul local si alte surse)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind calitatea de participant la procedura de achizitieModalitatea de indeplinire:
Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire:
Se solicita prezentarea Formularului nr.2.
Cerinta nr.3
Neinc.in prevederile art 180 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare.
Modalitatea de indeplinire:
Se solicita prezentarea declaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economic (conform Formularului nr.3).
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute de art 180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.
Precizari: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr.4
Neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire:
Se solicita:
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economic (conform Formularului nr.4).
-Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare:
a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoane juridice/fizice straine- prezentarea unor documente edificatoare cum ar fi: certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Precizari: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Se va prezenta si de catre tertul sustinator declar. pe proprie raspundere privind neinc in prevederile art.181 lit.a, c^1 si d din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare.
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.
Cerinta nr. 5
Neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire:
Se solicita prezentarea declaratiei pe proprie raspundere din partea Ofertantului/Candidatului/Ofertantului asociat/ Subcontractantului/Tertului sustinator (conform Formularului nr. 5) din care sa rezulte ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.
-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.69^1 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
-Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Petru Marginean-presedinte-director. Cerinta nr. 1
Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
Modalitatea de indeplinire:
Se solicita : -Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma legala de inregistrare sau nu au ca obiect de activitate domeniul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire sau care au inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
Persoane juridice/fizice straine- Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.;
Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini in tara sa de origine.
Documentele mentionate vor fi transmise in limba de
origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Precizari:
-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010- AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie minim 2068315, 2 lei.
Precizare: in situatia in care op. ec.si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Ofertantul va face dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu produsul supus procedurii de achizitie publica in cadrul unui contract a carui valoare trebuie sa fie cel putin egala cu 1034157, 6 lei fara TVA. Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Informatii privind partea din contract pe care op ec are intentia sa o subcontracteze
Cerinta nr.1
Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Deva, Piata Victoriei, nr.1, bloc 8, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Reprezentanti MFP-UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte cu pret egal si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art. 11 alin.4 al H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr.12. Completarea formularului se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer