Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Achizitionare autospeciale pentru colectare si transport deseuri , incarcator frontal si motostivuitor pentru statia de sortare, Comuna Cumpana, Judetul Constanta


Anunt de participare numarul 75031/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN IUTU, Tel.0241730788, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241739003 int.108, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitionare autospeciale pentru colectare si transport deseuri , incarcator frontal si motostivuitor pentru statia de sortare, Comuna Cumpana, Judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Cumpana, Judetul Constanta, spatiul parcare Sos Constantei nr. 135
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea urmatoarelor categorii de tehnica:
-Una autocompactoare de 18 mc pentru transportul fractiilor nerecuperabile-Una autocompactoare de 12 mc pentru transportul deseurilor reciclabile la statie de sortare.
-Un incarcator frontal pentru statia sortare deseuri
-Un motostivuitor pentru statia sortare deseuri
PROGRAMPHARE 2006 COEZIUNE ECONOMICI SI SOCIALI -Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorul publicin sectoarele prioritare de mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
43250000-0-Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL1.-Una autocompactoare de 18 mc pentru transportul fractiilor nerecuperabile precum si a refuzului rezultat de statia de sortare la depozitul de la Costinesti;
-Una autocompactoare de 12 mc pentru transportul deseurilor reciclabile la statie de sortare.LOTUL2.-Un incarcator frontal pentru statia sortare deseuri
-Un motostivuitor pentru statia sortare deseuri
Valoarea estimata fara TVA: 234, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare este in cuantum de: 1.Pentru lotul 1:7.600 lei (RON);2.Pentru lotul 2:2.150 lei (RON)- Cuantumul garantiei de buna executie 8 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Linie buget PHARE: RO2006/018-147.04.01.04.01Cod PERSEUS: RO2006/018-147.04.01.04.01.09si Fonduri de la Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara)-Certificat de inregistrare;
-Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul poate presta serviciile solicitate si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Bilant contabil pe ultimii trei ani vizat de DFP . Ani de referinta 2006 , 2007 si 2008 (bilant la 30.06)
Informatii generale despre ofertantInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi dea)Pentru lotul 1:574.500 euro echivalenta lei/euro la data 2 martie 2009;b)Pentru lotul 2:154.500 euro echivalenta lei/euro la data 2 martie 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele contracte similare (furnizare produse care se incadreaza in codurile CPV) realizate in ultimii 3 ani (2006 - 2008)
Prezentareaa minimum 3 (trei) , ,Formulare de experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta cel putin un contract a carui valoare sa fie de: a)Pentru lotul 1:54.750 euro echivalenta lei/euro la data 2 martie 2009.b)Pentru lotul 2:15.450 euro echivalenta lei/euro la data 2 martie 2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 14:00
Locul: Sala de sedinte Primaria Cumpana, soseaua Constantei nr. 132
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita de catre operatorul economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMPHARE 2006 COEZIUNE ECONOMICI SI SOCIALI -Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorul publicin sectoarele prioritare de mediuLinie buget PHARE: RO2006/018-147.04.01.04.01Cod PERSEUS: RO2006/018-147.04.01.04.01.09
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridic Primaria Cumpana
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132 Comuna Cumpana, judetul Constanta, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Tel.0241730788, Email: [email protected], Fax: 0241739003, Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer