Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AUTOUTILITARA


Anunt de participare numarul 14916/17.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL PENTRU CALITATEA SEMINTELOR SI MATERIALULUI SADITOR PRAHOVA
Adresa postala: PLOIESTI, STRADA PRAGA NR 7, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100172, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0244 590157, In atentia: EC DIMA GABRIELA, Email: [email protected], Fax: 0244 590157, Adresa internet (URL): PLOIESTI, STRADA PRAGA NR 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: AGRICULTURA-ASIGURAREA CALITATII SEMINTELOR SI MATERIALULUI SADITOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE AUTOUTILITARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PLOIESTI, STRADA PRAGA NR 7
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE AUTOUTILITARA CU DOTARE COMPLETA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UNA BUCATA AUTOUTILITARA
Valoarea estimata fara TVA: 25, 210.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.06.2007 pana la 29.06.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
350 RON PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU NUMERAR LA CASERIA I.T.C.S.M.S. PRAHOVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART.44 DIN O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CUI-COD UNIC DE INREGISTRARE (COPIE), CERTIFICAT CONSTATATOR REGISTRUL COMERTULUI, CERTIFICAT ELIBERAT DE D.G.F.P.-REFERITOR LA PLATA TAXELOR SI IMPOZITELORCATRE BUGETUL DE STAT LA 30 ALE LUNII PRECEDENTE, CERTIFICAT PRIVIND TAXELE LOCALE, INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT, CERINTE PRIVIND SITUATIA ECONOMICA SI FINANCIARA, DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA, FORMULARUL 12 A, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181 DIN O.U.G. NR. 34/2006-FORMULAR 12B, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, GARANTIE DE PARTICIPARE DE 350 RON
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA PENTRU I.T.C.S.M.S. PRAHOVA, LA TREZORERIA PLOIESTI, CONT RO72TREZ5215009XXX000163 SAU NUMERAR LA CASERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2007 13:00
Locul: I.T.C.S.M.S. PRAHOVA, PLOIESTI STRADA PRAGA NR 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EC. DIMA GABRIELA, ING. VOINEA ADINA, ING. POP VALERIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT INLOCUIESTE ANUNTUL APARUT IN DATA DE 16.05.2007 CU NR.14778 IN CARE SUMA A APARUT IN MONEDA USD IN LOC DE RON.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala: STR. PRAGA NR.7, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100172, Romania, Tel.0244 590157, Email: [email protected], Fax: 0244 590157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2007 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer