Licitatie Publica - ACHIZITIONARE AUTOUTILITARE CU DUBLA CABINA 6 LOCURI SI PLATFORMA
Anunt de participare numarul 21281/29.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256.309.631, Email: [email protected], Fax: 0256.309.601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii//documentatii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256.309.631, Email: [email protected], Fax: 0256.309601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii//documentatii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI TIMISOARA
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte, Tel.0256.309.631, Email: [email protected], Fax: 0256.309.601, Adresa internet (URL): http: //www.drdptm.ro/achizitii//documentatii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE AUTOUTILITARE CU DUBLA CABINA 6 LOCURI SI PLATFORMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: DRDP Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE AUTOUTILITARE CU DUBLA CABINA 6 LOCURI SI PLATFORMA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34134000-5 - Camioane cu platforma (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare 25 buc. autoutilitare cu dubla cabina 6 locuri si platforma
Valoarea estimata fara TVA: 806, 722.68EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 25.572 lei, sub una din formele din Fisa de date a achizitieigarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, sub una din formele din Fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele de stat si bugetele locale, certificat constatator de la ORC, sau echivalent, vizat si inregistrat, certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile din anii 2004, 2005 si 2006 vizate si inregistrate si scrisori de bonitate din partea bancilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lichiditate generala > 100%- solvabilitate patrimoniala > 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, dotare minima necesara si personal tehnic atestat, dovada ca este autorizat RAR pentru autovehiculele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei cu o valoare mai mare sau egala cu 767.169, 06 lei, excl.TVA, echivalentul a 242.016, 80 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2007 11:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantilor, maxim o persoana de fiecare ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al DRDP Timisoara
Adresa postala: Str. Coriolan Baran, nr.18, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300328, Romania, Tel.0256.309.617, Email: [email protected], Fax: 0256.309.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 19:18