Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare autovehicule de teren pentru APDRP


Anunt de participare numarul 145463/01.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Grigore, Tel. +40 213101629, In atentia: Catalin Grigore, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare autovehicule de teren pentru APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului este de a asigura cadrul optim de desfasurarea activitatilor specifice implementarii PNDR prin achizitionarea unui numar de 30 autovehicule de teren, necesare personalului APDRP implicat in misiunile de control si verificare pe teren.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui numar de 30 autovehicule de teren pentru deplasarea pe teren a personalului APDRP care are atributii in misiunile de control si verificare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 864, 474.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2% din val.estimata a contractului fara TVA, respectiv: 37.289, 48 Lei.Data la care se va realiza echivalenta leu/alta valuta a Garantiei este data publicarii Anuntului in SEAP, la cursul leu/alta valuta stabilit de catre BNR.Perioada de valab. a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei(150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conformitate cu prevederile art.86, alin.(1)din HG nr.925/2006 cu modif. si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? F 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatii impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit.(b) din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 5.644, 47 Lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit.(b) din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare: - intre 420.001 Lei si 4.200.000 Lei inclusiv?4.200 Lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 Lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din val. estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont-Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Nr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177 Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea fara TVA acontractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 18, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari.
Formulare necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 22 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (ofertant individual, asociat, subcontractor sau tert sustinator) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre: Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Catalin GRIGORE ? Consilier gr. IA in cadrul Directiei Asistenta Tehnica si Leader, Dna. Gabriela CIOBARCA ?Director al Directiei Economice, Dl. Cristian SASU ? Sef Serviciu in cadrul Directiei Economice, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, 6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).9. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 400.000 Euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/ euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANULCURS EURO/ LEI20104, 212220114, 239120124, 3620Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2010, 2011 si 2012, sau orice alte documente disponibile ale operatorilor economici din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7 ? Informatii generale.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a furnizat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) produse similare, in baza a maxim 3 contracte, produse in valoarecumulata de minimum 400.000 Euro fara TVA. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Ofertantul (operator economic si toti membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea indeplinrii acestei cerinte de calificare, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezentaun numar de maxim 3 contracte ce vizeaza furnizarea de produse similare prezentei proceduri de achizitie publica. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa completeze: - Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 ani- Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similaraPentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 8 se vor atasa documente suport (copii dupa anumite parti relevante ale contractelor, recomandari sau alte documente care sa ateste derularea livrarilor mentionate in contract) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul bunurilor furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/ certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a bunurilor ori de catre clientul privat beneficiar al bunurilor furnizate. Daca recomandarile/ certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona ?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul (operator economic si toti membrii asocierii de operatori economici) va depune documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Punctajul financiar
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: 1.Extinderea perioadei de garantie dupa trecerea celor 3 ani de garantie solicitati conform caietului de Sarcini - Pentru ofertarea fiecarui an de garantie in plus, se acorda cate 20 puncte, pana la un nr. de 40 puncte (reprezentand ofertarea a 2 ani de garantie); 2.Dotarea autovehiculului cu GPS extern cu harta Europei si support prindere auto, se acorda 5 puncte. Dotarea autovehiculului cu sistem integrat de navigatie prin satelit, se acorda 20 de puncte. Puncajul maxim acordat pt. acest factor: 20 puncte ;3.Pentru dotarea suplimentara a autovehiculului cu set suplimentar de 5 anvelope de iarna se acorda 10 puncte, iar pentru set suplimentar de 5 anvelope iarna cu jante se acorda 20 de puncte. Puncajul maxim acordat pt. acest factor: 20 puncte;4.Pentru dotarea suplimentara a autovehiculului cu senzori de parcare spate se acorda 20 de puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/B/13/00/47/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2013 12:00
Locul: Sediul APDRP din Str. Gradina cu Cai, nr.3A, etaj 4, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica.Fonduri europene
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii: In cazul Asocierii sau activitatilor subcontractate, se va completa Formularul 10 de liderul Asocierii si va fi avizat de fiecare membru al asocierii si subcontractori.Se vor depune si urmatoarele documente: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.b) O declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de data semnarii contractului.c) Fiecare asociat va completa Formularul 4 si Formularul 7.d) Fiecare asociat / subcontractor va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. In cazul subcontractarii, se va depune Formularul 7 si Formularul 4 completate de catre fiecare subcontractor.e) Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale: Modelul Contractului de Servicii este prezentat in cadrul Sectiunii B - Formularul nr. 24. Ofertantul va prezenta Formularul 12 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale cu privire la clauzele obligatorii si acceptarii formularii de amendamente in legatura cu clauzele contractuale specifice referitoare la responsabilitati, confidentialitate si plata. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer