Licitatie Publica - Achizitionare banci stradale
Anunt de participare numarul 90847/17.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cormos, Tel.021.336.03.60, In atentia: Mihaela Voinea, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare banci stradale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montarea de banci stradale in sectorul 4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39113600-3 - Banci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini -1000 banci.
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare 8000lei;2.Garantiei de buna executie reprezinta 2 % din valoareacontractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere notariala, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(in original sau copie legalizata) emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; 2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiilor de plata catre bugetul de stat consolidat - emis de Administratia Finantelor Publice (valabil la data deschiderii ofertelor); 3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-emis de Directia de Impozite si taxe Locale (valabil la data deschiderii ofertelor); 4. Declaratie privind eligibilitatea; 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiie prevazute in art.181 din OUG nr.34/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil, incheiat la 31.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente (copie semnata si stampilata "conform cu originalul"); 2.Declaratiei privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.1.000.000 lei, fara TVA, conform art. 9, lit. b) din HG 925/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu contractele de furnizare similare finalizate/incheiate in ultimii 3 ani (inclusiv minim 3 recomandari din partea beneficiarilor cu contracte similare), prezentata conform formularului nr.11; 2.Prezentarea de documente emise de organisme nationale/ internationale (acreditate) care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2001); 3.Prezentarea declaratiei care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, bazele de productie (ateliere, sectii) necesare desfasurarii proceselor tehnologice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angazeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. 4.Prezentarea declaratiei privind lista cu personalul angajat(cu carte de munca) pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: min 550.000 lei (fara TVA), (se vor prezenta copii ale contractelor insotite de recomandari), conform art. 9, lit. a, din HG 925/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2009 13:00
Locul: Primaria Sectorului 4, B+dul George Cosbuc, nr. 6-16, Serv. Achizitii Publice - cam. 44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
D
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.16.88, Email: [email protected], Fax: 021.319.82.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Dezvoltare Urbana
Adresa postala: bd. George Cosbuc nr. 6-16, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel.021 3360 360, Email: [email protected], Fax: 021 3360 360
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 16:51