Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC


Anunt de participare numarul 142681/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CUPRU MINSA ABRUD
Adresa postala: STR. PETRU DOBRA NR.1, Localitatea: Abrud, Cod postal: 515100, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 258780712, In atentia: PLESA CONSTANTA, Email: [email protected], Fax: +40 258780296, Adresa internet (URL): www. cuprumin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
Altele: MINERIT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: JUDETUL ALBA, COMUNA LUPSA, SAT MUSCA, NR. FN, PLATFORMA DEALUL TOFULUI
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE BENZI TRANSPORTOARE DIN CAUCIUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire produsUMCantitateValoare
1. Banda transportoarecu insertie textila 1200 x 20 x 5 ?EP 250 mp500212.500
2. Banda transportoare cu insertie textila1200 x 14 x 4 ? EP 250 mp4214.7003. Banda transportoare cu insertie textila650 x 16 x 5 ? EP 250mp9821.870
4. Banda transportoare cu insertii din cord otel STM 3150 1400 x 27mp616380.688
5. Banda transportoare cu insertie textila 1600 x 22 x 5 ? EP 250mp240102.000
6. Banda transportoarecu insertii din cord otel ST 3150 1400 x 27mp252137.592
7. Plastic dublu GX7mmkg150027.750
8. Solutie GXkg1502.752Total899.852
Valoarea estimata fara TVA: 899, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4680 Ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii ca nefondata a unei contestatii depuse la CNSC, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. c din OUG 34/2008 cu modificarile si completarile ulterioare. 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 4); 1.3 Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se dpun ofertele; 1.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1.5. Declaratie completata privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1(Formular nr. 6); 1.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 7); 1.7. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in art. 69 ind. 1 si ind. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1. Vasilache Gheorghe Lucian - director general;2.Pavel Nicolae Victor - director general adjunct; 3. Colda Eugen - director economic; 4. David Stefan - inginer sef productie; 5.Taran Lucian - inginer birou achizitii; 6. Stoica Anca - jurist birou achizitii; 7. Plesa Constanta - economist birou achizitii; 8. Negru Gabriel - economist birou achizitii. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane; 2.1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competenteInformatii generale despre ofertant din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie bilant contabil cu mentiunea , ,conform cu originalul"Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru banda de transport din cauciuc STM 3150 1400 x 27 se va prezenta buletinul de incercari eliberat de INSEMEX Petrosani.
Certificarea sistemului calitatii SR: EN ISO 9001/2008.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, in domeniul de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru banda de transport din cauciuc STM 3150 1400 x 27 se va prezenta buletinul de incercari eliberat de INSEMEX Petrosani.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, in domeniul de activitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 10:00
Locul: sediul SC Cupru Min SA Abrud, P-ta Petru Dobra nr. 1, loc. Abrud, jud. Alba cod 515100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor participa persoanele cu imputernicire scrisa expresa de reprezentare a ofertantului la procedura de achizitie publica in cauza.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri provenite din valorificarea productiei interne. In cazul ofertelor clasate pe primul loc ce au preturi egale, se vor departaja astfel: se va solicita o reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CUPRU MIN S.A.
Adresa postala: PIATA PETRU DOBRA NR. 1, JUD. ALBA, Localitatea: ABRUD, Cod postal: 515100, Romania, Tel. +40 258780712, Email: [email protected], Fax: +40 258780296, Adresa internet (URL): www.cuprumin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer