Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare benzina fara plumb CO 95 pe baza de carduri de alimentare


Anunt de participare numarul 133122/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VRANCEA
Adresa postala: Str. CEZAR BOLLIAC , nr. 12, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620167, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN HUTANU, Tel. +40 0237207234, In atentia: FLORIN HUTANU, Email: [email protected], Fax: +40 0237613108, Adresa internet (URL): http: //vn.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare benzina fara plumbCO 95pe baza de carduride alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA STATIILE DE DISTRIBUTIE DIN JUDETUL VRANCEA SI DIN TARA ALE OFERTANTULUI, IAR CARDURILE LA SEDIUL IPJ VRANCEA
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 513, 152 si 8, 322, 336RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: PRIN CONTRACTE SUBSECVENTE LUNARE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare benzina fara plumb CO 95pe baza de Carduri.
- Cantitate minima=340.800litri
- Cantitate maxima= 1.874.400litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare benzina fara plumb pe baza de carduri : minim 340.800litri - maxim 1.874.400litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 513, 152 si 8, 322, 366RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareFormular CValoarea garantiei de participare :41.612 leiGarantia de participare se constituie prin una din formele prevazute de art. 86 din H.G. nr.925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul Inspectoratului de politie al Judetului Vrancea in care poate fi depusa garantia de participare: RO78 TREZ 6915 005X XX00 0094 , deschis la Trezoreria FocsaniCasieria unitatii este situata in mun. Vrancea, str. Cezar Bolliac nr. 12 .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul ? cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea garantiei de participare care se retine de catre autoritatea contractanta in cazul aplicarii prevederilor art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006 este de 8.392, 23 lei .Perioadade valabilitate a Garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . 1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent atribuit de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de0, 5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1)(2)(3) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1 din sectiunea Formulare
? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2 din sectiunea Formulare.
? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in original/copie legalizata sau conforma cu originalul.Solicitarea demonstrarii situatiei obligatiilor scadente se va demonstra pentru luna anterioara celei de depunere a ofertei.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora.
? Nota. In cazul in care oferta este depusa de o asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor formulate pentru situatiile prevazute la art. . 181 . lit. a) , c^1) si d) din O.U.G. 34 / 2006, prin depunerea unei declaratii de neincadrare in prevederile articolului mai sus mentionat.Cerintele formulate se solicita a fi indeplinite obligatoriu si de catre eventualii subcontractanti si / sau de catre tertul / tertii sustinator / sustinatori , prin depunerea unei declaratii de neincadrare in prevederile art. 181 . lit. a) , c^1) si d). F. 10Toti participantii la procedura ( ofertanti , asociati subcontractanti , terti sustinatori ) sunt obligati sa depuna Declaratia de neincadrare in prevederile art. 69^ 1 din O.U.G. 34 / 2006. ? F.11? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.691 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea Formulare
? Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul 4 din sectiunea Formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte domeniul de activitate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre aceste situatii.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, documente ce vor fi prezentate in copie legalizata insotite de o traducere in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? de completat obligatoriu fisa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Ofertantul va prezenta o lista cu unitatile de distributie proprii/afiliate/partenere din fiecare judet in care se va mentiona adresa, numarul de telefon/fax, programul de lucru al acestora si sortimentele de combustibili livrati la statie pe baza de carduri.-Pentru calificare, prin reteaua de statii de distributie (proprii sau afiliate/partenere), ofertantul trebuie sa acopere intreg teritoriul Romaniei (cel putin o statie de distributie in fiecare judet), iar in judetul Vranceasa aiba capacitatea de a livra benzina fara plumb CO 95prin statii de distributie cel putin in municipiile Focsani, Adjud, Marasesti.Obligatoriu.
Lista cu principalele statii de distributie trebuie sa fie semnata si stampilata de reprezentantul legal.Obligatoriu.
Certificat ISO 9001 pentru ofertant, in copie semnata si stampilata de catre reprezentantul legal. Obligatoriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Cf.prev.art.164 OUG34/2006: element obiect reofertare ?pret/litru; pret reofertat imbunatatit fara limite; sist.inf. pune la dispozitie participantilor pret., val.noi, nr.particip., clasament; se organizeaza proc.de licitatie cu faza finala de licit. electronica. Nr. runde licit.electr.=1, durata unei runde : o zi . Operatorii ec. trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2012 12:00
Locul: Sediul IPJ Vrancea: Focsani, str.Cezar Bolliac nr.12, Serviciul Logistic, tel.0742974935
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza a ofertelor de pretIPJ Vrancea, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru ofertele clasate pe primul loc cu preturi egale , modul de departajare va fi stabilitprinsolicitarea unor noi oferte in plicuri sigilate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie al Judetului VRANCEA ? Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Cezar Bolliac nr.12, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620167, Romania, Tel. +40 0237207102, Email: [email protected], Fax: +40 0237613108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer