Licitatie Publica - Achizitionare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
Anunt de participare numarul 133120/17.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Punct(e) de contact: ILONA COZMA, Tel. +40 235303487, Email: [email protected], Fax: +40 235318257, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CENTRUL INFORMATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: str. Italiana, nr.2, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020176, Romania, Tel. +40 213052831, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CENTRUL INFORMATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: str. Italiana, nr.2, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020176, Romania, Tel. +40 213052831, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui
str.1 Decembrie, nr.2B, Garaje Politie
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 846, 216 si 5, 094, 684RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
Cantitate minima = 175200 litri
Cantitate maxima = 1054800 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
Cantitate minima = 175200 litri
Cantitate maxima = 1054800 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 846, 216 si 5, 094, 684RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei(0, 5% din valoarea estimata) = 25473 leiGarantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 din H.G. nr.925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valoarea garantiei de participare care se retine de catre autoritatea contractanta in cazul aplicarii prevederilor art.278.1 din O.U.G.nr.34/2006 este de 8069, 46 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la atr.87 si 88 din H.G. nr.925/2006.Contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO07TREZ6565005XXX000244.Cod fiscal: 4226338.Adresa casieriei autoritatii contractante: mun.Vaslui, str.1 Decembrie, nr.2B.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original autoritatii contractante cel mai tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor, fiind transmisa pe adresa: mun.Vaslui, str.1 Decembrie, nr.2B, Comp.Achizitii. Garantia de buna executie va fi in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente ce vor fi incheiate in baza acordului cadru.Garantia de executie se constituie conform art.90 alin.1 din H.G.nr.925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91 si 92 alin.1 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare - bugetul de statPlatile - prin Trezorerie cu OPOfertantul castigator are obligatia sa isi deschida cont la Trezorerie in conf.cu OMF 1235/2003, cu modificari si completari ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Solicitarea situatiei obligatiilor scadente se va demonstra pentru luna anterioara celei de depunere a ofertei.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local, indiferent de valoarea acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prin reteaua de statii de distributie (proprii sau afiliate/partenere), ofertantul trebuie sa acopere intreg teritoriul Romaniei (cel putin o statie de distributie in fiecare judet), iar in judetul Vaslui sa aiba capacitatea de a livra benzina fara plumb prin statii de distributie cel putin in municipiile Vaslui, Barlad si Husi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma clasamentului, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici, de documente, care contin noi preturi. Se reoferteaza pretul mentionat in propunerea financiara initiala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: str. Hagi Chiriac, nr.1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Tel. +40 235303012, Email: [email protected], Fax: +40 235303190, Adresa internet (URL): http: //vs.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 12:44