Licitatie Publica - Achizitionare benzina fara plumb si motorina
Anunt de participare numarul 123746/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Punct(e) de contact: ILONA COZMA, Tel. 0235/303487, Email: [email protected], Fax: 0235/318257, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul Informational de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: str. Italiana, nr.2, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020176, Romania, Tel. 021-3052831, Email: [email protected], Fax: 021-3032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare benzina fara plumb si motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - livrarea in forma lichida a carburantului auto pe baza de carduri se va face la statiile de distributie din reteaua nationala a operatorului economic declarat castigator sau la statiile afiliate;
- livrarea benzinei si motorinei in forma lichida se va face franco-depozit beneficiar, la adresa: str. 1 Decembrie, nr.2B, mun. Vaslui.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 554, 080RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare benzina si motorina dupa cum urmeaza :
Lotul 1 - Benzina fara plumb pe baza de carduri ? cod CPV: 09132100-4, minim 25000 - maxim 218000 litri
Lotul 2 -Benzina fara plumb in forma lichida ? cod CPV: 09132100-4, minim 10000 - maxim 130000 litri
Lotul 3 -Motorina Euro in forma lichida, cod CPV: 09134220-5, minim 1000 - maxim 5200 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Benzina fara plumb pe baza de carduri ? cod CPV: 09132100-4, minim 25000 - maxim 218000 litri
Lotul 2 -Benzina fara plumb in forma lichida ? cod CPV: 09132100-4, minim 10000 - maxim 130000 litri
Lotul 3 -Motorina Euro in forma lichida, cod CPV: 09134220-5, minim 1000 - maxim 5200 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 554, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 =19.184 leiLotul 2= 11.440 leiLotul 3= 457 leiGarantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.Platile vor fi efectuate cu ordin de plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
? Completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;
? Completarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P.? Certificate constatatoare (in original sau copie) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
? Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Pentru lotul 1, benzina pe baza de carduri, va fi prezentata lista cu numarul si amplasamentul statiilor de distributie proprii sau afiliate/partenere de pe teritoriul Romaniei din care se va face livrarea carburantului pe baza de carduri, ce face obiectul procedurii de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie intr-o singura runda. Procesul repetitiv se va referi numai la pret/litru.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2011 11:00
Locul: Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, mun. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP prin descarcarea fisierului atasat anuntului de participare (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 54 cod 730171, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Tel. 0235 311582, Email: [email protected], Fax: 0235 311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: Str. Hagi Chiriac, nr.1., Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730120, Romania, Tel. 0235-303487, Email: [email protected], Fax: 0235- 318257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 12:56