Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONARE BORDURI SI PAVELE PREFABRICATE DIN BETON


Anunt de participare numarul 94956/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONARE BORDURI SI PAVELE PREFABRICATE DIN BETON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit DADP din municipiul Rm Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE BORDURI SI PAVELE PREFABRICATE DIN BETON pentru lucrarile de bordurare si pavare din mun. Ramnicu ValceaBORDURI PREFABRICATE DIN BETON 20X25X50 cmBORDURI PREFABRICATE DIN BETON 10X15X50 cmPAVELE PREFABRICATE BETON 20X10X6-culoare griPAVELE PREFABRICATE BETON 20X10X6-culoare maron
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223820-0 - Elemente si componente prefabricate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Borduri prefabricate din beton20x25x50 cm- 8000 mBorduri prefabricate din beton10x15x50 cm- 6000 mPavele prefabricate din beton20x10x6cm ( culoare gri) - 6000 mpPavele prefabricate din beton20x10x6cm ( culoare maron) - 1000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare 8600lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local , plata se face prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatie de atribuire, fisa de date: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG r. 34/2006, certificat de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata), certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (in original sau copie legalizata), Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, valabil la deschiderea ofertelor, Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatie de atribuire, fisa de date: Bilantul contabil la 30.06.2009.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 860000 lei fara TVA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 860000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatie de atribuire, fisa de date:
-incheieriia cel putin un contract de furnizare produse sau mai multe contracte a caror valoare insumata sa fie mai mare de 430000 lei-La deschidrea ofertelor se vor prezenta mostre
-Fise tehnice pentru fiecare produs / componentelor de la producator (care sa confirme indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini).
-Completare formular C2 din sectiunea IV"Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani"-Pentru contractele prezentate, ofertantii vor atasa copii dupa procesele verbale de receptie sau recomandari din partea beneficiarilor contractelor din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor contractuale.
-Informatii referitoare la personalul de specialitatesi asigurarea cu echipamente si utilaje pentru a se verifica capacitatea ofertantului de a indeplini contractul (mijloace de transport, incarcat-descarcat, etc.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: contract de furnizare produse sau mai multe contracte , a caror valoare insumata sa fie mai mare de 430000lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de livrare
10%
Descriere: conform documentatie de atribuire
3.
timp de inlocuire a produselor defecte
5%
Descriere: conform documentatie de atributie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Ramnicu Valcea, Str.G-ral. Praporgescu, Nr. 14, Loc. Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicire scrisa de la reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este publicata pe SEAP.Toate modificarile si completarile ulterioare vor fi publicate pe SEAP .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0380084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios Primaria mun. Rm. Valcea
Adresa postala: str.G-ral. Praporgescu, nr.14, ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer