Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare buldoexcavator


Anunt de participare numarul 30459/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Spermezeu (Consiliul local Spermezeu)
Adresa postala: Spermezeu, nr. 296, Localitatea: Spermezeu, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: Macedon Serban, Tel.0263346516, Email: [email protected], Fax: 0263346516, Adresa internet (URL): www.primariaspermezeu.e-bistrita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare buldoexcavator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spermezeu, nr. 296
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui buldoexcavator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522000-4 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Una bucata buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art 44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Pentru persoane juridice/ fizice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare/ altele echivalente.
- Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
- In cazul dealerilor se va prezenta o dovada emisa de producator/importator din care sa rezulte ca este autorizat sa comercializeze produsele respective.
Pentru persoane juridice/ fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale: se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil din anul precedent (2006), vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 150000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa experienta similara.
- Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti.
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator
- Informatii privind subcontractantii - daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se stabileste ca cerinta minima ca ofertantii sa fi indeplinit minim un contract de furnizare de utilaje, de natura similara, al carui valoare sa fi fost de minim 150000 RON fara TVA.- Ofertantii vor prezenta minim 3 recomandari de la alti beneficiari cu care a semnat contracte de furnizare de utilaje de acelasi tip si caracteristici tehnice ca si cele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la sediul primariei Spermezeu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 00:00
Locul: Sediul primariei Spermezeu, nr. 296
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , Romania , Email: [email protected] , Fax: 0213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.-, Email: -, Fax: -
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul primariei
Adresa postala: Spermezeu, nr. 296, Bistrita-Nasaud, Localitatea: Spermezeu, Cod postal: -, Romania, Tel.0263346516, Email: [email protected], Fax: -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2007 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer